Wat een leuk topic! Ik heb eerlijk gezegd echt heel veel dromen en ik hoop ook dat ze allemaal gaan uitkomen. Sommige dingen staan eigenlijk al een beetje vast, want ik weet van sommige dromen zeker dat ze uitkomen. Andere dromen zijn wat meer onzeker, maar toch hoop ik die allemaal in mijn leven te bereiken. Hierbij een lijstje:
1. Samenwonen met mijn vriend in een schattig boerenhuis in een leuk dorp, waarbij we in de achtertuin uitzicht hebben op een weiland voel koeien, paarden of schapen!
2. Trouwen met mijn vriend. Dat is iets wat ik al heel mijn leven graag wil en nu ik mijn grote liefde gevonden heb, hoop ik dat hij mij snel ten huwelijk zal vragen! Alleen het trouwen zelf zal nog wat langer uitgesteld worden, aangezien dat veel geld kost. Maar ik droom daar wel al van!
3. Afstuderen aan de universiteit en een goede, leuke baan vinden op HR gebied.
4. Een puppy adopteren! Ik wil zo graag een hondje! Vroeger had ik ook al een hond, maar deze is overleden en daarna wilden mijn ouders geen hond meer. Ik wil later zelf ook nog heel graag aan hondje. Ik weet nog niet welk stoort, maar ik hoop echt dat ik er de tijd voor krijg.
5. Een boek uitgeven. Ik weet ook nog niet wat voor boek dat gaat zijn. Misschien fictie, misschien iets op het gebied van mijn studie/werk als informatie en wetenschappelijke literatuur, misschien iets met adviezen of tips. Nog geen idee, maar ik wil ooit eens een boek uitgeven.
6.Reizen maken. Ik wil heel graag de wereld zien en veel landen bezoeken. Enkele landen die ik graag wil zien zijn: Italië, Canada, Hawaï, Curaçao, Florida, Zuid-Afrika en Thailand.
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.