• Hooi! (:


    Na aanleiding van mijn vorige topic ben ik aan de slag gegaan met het photoshop programma dat wij hebben, voor een mooi portret van onze beestjes. :3 Of, een paar ervan althans.
    Het staat al vast dat ik Chevy wil gaan maken met Diamond Painting, omdat het voor mijn vader is en hij helemaal gek is van Chevy. Toch kon ik het niet laten om ook even aan de slag te gaan met een foto van Beauty en Doenya.

    En aangezien ik best trots ben op het resultaat, wilde ik het graag even met jullie delen. :3 Wat vinden jullie ervan?^^ En show je laatste photoshopproject! c:






    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuk gedaan! Ik weet niet met welk programma je werkt maar als je de 'feather' optie aanpast dan krijg je minder korrelige randen. Dan ziet het er nog leuker uit! (:

    Skrivbar schreef:
    Leuk gedaan! Ik weet niet met welk programma je werkt maar als je de 'feather' optie aanpast dan krijg je minder korrelige randen. Dan ziet het er nog leuker uit! (:



    Paint Shop Pro heet het programma dat wij hebben. ^^
    Ik kan eens gaan zoeken of dat er ook op zit, bedankt voor de tip!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je zou ook een trail van Adobe photoshop kunnen proberen!(: Voor de randen inderdaad, want voor de rest ziet het er prima uit!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Gibbs schreef:
    (...)


    Paint Shop Pro heet het programma dat wij hebben. ^^
    Ik kan eens gaan zoeken of dat er ook op zit, bedankt voor de tip!

    PSP heeft die optie ook, maar weet niet zeker of het hetzelfde heet... Kan het anders voor je googlen als je er niet uit komt (:

    Skrivbar schreef:
    (...)
    PSP heeft die optie ook, maar weet niet zeker of het hetzelfde heet... Kan het anders voor je googlen als je er niet uit komt (:


    Ik ben er half uit. Op de een of andere manier heeft ie maar een kwart van de korrels weg gedaan. Ben nog even aan het onderzoeken hoe ik 'm helemaal korrelvrij kan maken. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SPECS schreef:
    Je zou ook een trail van Adobe photoshop kunnen proberen!(: Voor de randen inderdaad, want voor de rest ziet het er prima uit!(:


    Ik werk met Picmonkey en Paint Shop Pro. Nog een derde photoshopprogramma erbij leren en ik wordt gek. :'D
    But thank you! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik werk met Picmonkey en Paint Shop Pro. Nog een derde photoshopprogramma erbij leren en ik wordt gek. :'D
    But thank you! :3

    PSP en PS lijken in de basis heel erg op elkaar, dus mocht je ooit de stoute schoenen aantrekken dan leer je dat snel genoeg.