Na lang zoeken, is het me vandaag eindelijk gelukt een Aromatic Wax Melt kaars te kopen. Ik weet niet of sommigen van jullie misschien mijn gefrustreerde berichtjes in het LJH gezien hebben of niet, maar ik kan je garanderen dat het geen gemakkelijke opdracht was. Sinds een paar weken is er reclame van dat product op de televisie hier in België. Ik ben al een tijdje op zoek naar iets in die aard, want op kot mag ik geen gewone geurkaarsen. Een klein theelichtje dat goed afgedekt is, kan geen kwaad. Dus ging ik meteen op zoek naar een manier om die dingen hier te krijgen. Uiteraard vind je geen enkele manier om die verdomde dingen te kopen, buiten bol.com en ik koop ze liever in een winkel, omdat je dan ook eens kan ruiken aan de wax tabletjes.
Na een mailtje naar de klantendienst, werd ik verteld dat ze in een Belgisch tuincentrum zouden verkocht worden. Ik ben naar twee verschillende winkels gereden, maar blijkbaar werden ze daar niet meer verkocht. Gelukkig waren ze ook te vinden in de winkel colruyt en ben ik nu de trotse eigenaar van een waxsmelter, met als geuren Baked Apple, Vanilla en Magnolia.
What would Emma do?