Kain schreef:
(...)
Kijken is zeker leuk hahaha. 1 voordeel is dat ik me graag uitsloof voor hem dus ik doe ten aller tijden mn best tijdens trainen en de wedstrijden haha.
Maar mijn vriendinnen zeggen dus gewoon van ja vraag het hem. Maar ik vind dat dan niet gepast inderdaad door de ongenakkelijkheid en omdat ik niet goed weet of ie me nu wel of niet ziet zitten. Hij kijkt vaak een veel naar me en komt vaak bij mij staan etc. Met teamuitje was ie ook veel bij mij. Liep voorop en ineens helemaal achter waar ik was om me vervolgens eerder het restaurant in te laten. Ik heb steeds van is dit mn verbeelding of is dat zn interesse? Vind het erg lastig... dat zou jij vast ook heel goed begrijpen dan of niet?
Het is heel lastig. Ik snap hoe het is en heb zelf ook wel soortgelijke situaties gehad. Al was het dan meer helpen bij een toets, stomme foutjes verbeteren waardoor ik een hoger cijfer kreeg, en iets langer blijven zitten na de persoonlijke uitleg op de lesstof. Ik heb er alleen nooit iets mee gedaan, ook omdat hij later een vriendin kreeg en ik een leerling ben, wat wel weer verboden is (zolang hij mijn leraar is, als ik op een andere school zat was het oke geweest).
Als ik naar mezelf zou kijken, zou ik het nog een tijdje afwachten en goed kijken hoe hij op me reageert, of iemand uit mijn sportgroep (die ik echt kan vertrouwen) vragen om ook op te letten. Als dat positief is zou ik misschien een stap zetten en een beetje flirten.
Je kan natuurlijk ook altijd een beetje flirten of een gesprek met hem aangaan over iets van zijn interesses.
Maar vergeet niet dat er een kans is dat hij je niet leuk vindt of het gewoon niet wil. Niet dat je super teleurgesteld raakt als het moment van de waarheid daar is.