• Hey guys. Na drie miljoen keer van idee te zijn geswapped voor NaNo ben ik eindelijk zo ver dat ik committed ben aan 1 verhaal. Ik en mijn zus gaan hetzelfde plot schrijven voor NaNo maar dan op een hele andere manier. Het probleem is, ik heb geen titel en ik weet me er ook geen te verzinnen. Is er een creatieve Q'er die misschien wat ideetjes kan droppen? Dan ben ik je eeuwig dankbaar. In het kort het plot: Oh trouwens, ik heb een Engelse titel nodig. Omdat het een in het Engels geschreven novel wordt. (:

    De aarde is eigenlijk volledig verwoest en de beste scientists komen samen om te zoeken naar een oplossing. Het lukt niet meer om de aarde 'beter te maken' en het is technisch nog niet mogelijk om een onbewoonbare planeet bewoonbaar te maken. Omdat de tijd begint te dringen worden er meerdere space ships ingezet om ons universum uit te pluizen naar een planeet die op aarde lijkt. Jaren gaan voorbij en geen enkel schip keert terug met goed nieuws. Op een gegeven moment krijgen ze een distress signal binnen van één van de schepen. Iets blijkt flink mis te zijn. Om de mensheid niet bang te maken gaat er één klein schip op onderzoek uit, en wat ze ontdekken is gruwelijk. Het verhaal volgt de vrouwelijke kapitein van het schip en haar crew. Ze ontdekken wat er is gebeurt met het andere schip, en waarom niemand succesvol terug is gekeerd. Dan begint de klok te tikken als één iemand zich tegen de hele mensheid keert.

    Het is dus een beetje futuristisch (androids etc.), en speelt zich vrijwel volledig af in space. Het is een best wel donker verhaal en de titel mag dat dus ook zeker zijn. Heeft iemand een idee? Alvast bedankt en duizend knuffels naar degene die mij kan helpen!

    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 12:41 ]


    The truth is out there.

    uhhhh, ik dacht aan "to be a traitor" maar als er iets meer futuresque komt dan is die wss beter xxxx


    Heaven is a place that we all have

    Malanaphy schreef:
    uhhhh, ik dacht aan "to be a traitor" maar als er iets meer futuresque komt dan is die wss beter xxxx


    Aahh bedankt voor het meedenken! Ik hou hem even in mijn achterhoofd. Het is namelijk niet echt dat die persoon een traitor is maar meer dat hij helemaal gestoord is geworden omdat hij heeft ontdekt dat de mens the only living thing is in the universe en er geen habitable planets zijn.


    The truth is out there.

    Misschien zo iets simpels als 'Corrupt' of 'Error'? :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kaikoma schreef:
    Misschien zo iets simpels als 'Corrupt' of 'Error'? :Y)


    Ik hou Corrupt even in mijn achterhoofd. Thanks!


    The truth is out there.

    Jaylah schreef:
    (...)

    Aahh bedankt voor het meedenken! Ik hou hem even in mijn achterhoofd. Het is namelijk niet echt dat die persoon een traitor is maar meer dat hij helemaal gestoord is geworden omdat hij heeft ontdekt dat de mens the only living thing is in the universe en er geen habitable planets zijn.


    oooh okayy uhhhhh..
    "losing it"
    "the only ones" oid


    Heaven is a place that we all have

    Don't deny?


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    Uhm...

    The Signal of Distress
    Denouement
    At Doom's End


    Happy Birthday my Potter!

    ^ Thanks, guys! Iets met distress signal is ook wel leuk. Hmmm. Lastig!


    The truth is out there.