• Dit jaar heb ik al vele sites gemaakt, maar niets was het helemaal. Mijn liefde voor make-up heb ik niet meer zo erg als in het begin en dus was ik met mijn andere blog gestopt. Echter, al jaaaaren ben ik fan van boeken. Ik verslind ze en heb soms letterlijk avondjes uit afgezegd zodat ik een boek uit kon lezen.
    Dus toen bedacht ik; ik begin een blog over boeken. ^^
    Alleen... Ik wilde niet weer vast zitten aan een uploadschema. Dus, ik post alleen als ik een boek uit heb en als ik iets bijzonders te delen heb. Ik streef er wel naar om 1 keer in de week iets te posten.

    Zie hier: Dromen over boeken.

    Hier en daar ben ik nog met de layout bezig. (Header wil niet scherp en de tekst begint in het midden als je een blogpost aanklikt) Toch ben ik er al erg tevreden over en wil ik hem graag aan jullie laten zien!
    In dit topic laat ik tevens ook weten wanneer ik weer een nieuwe post heb geschreven. Zo hoeven jullie mijn blog niet telkens in de gaten te houden. Handig hè?

    Wat vinden jullie van mijn blog en volgen jullie zelf ook boekenblogs?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ziet er mooi uit! Leuk!

    Nice! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dank jullie wel!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wauw, het ziet me er echt heel leuk uit!
    Ik heb het even op mijn gsm gecheckt, ik ga morgen alles eens beter bekijken op de laptop!
    Nog veel succes met je blog, ik ga hem proberen in het oog te houden (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Leuk! Succes met je blog, ik ga hem zeker volgen!


    16 - 09 - '17

    FollowYourDream schreef:
    Wauw, het ziet me er echt heel leuk uit!
    Ik heb het even op mijn gsm gecheckt, ik ga morgen alles eens beter bekijken op de laptop!
    Nog veel succes met je blog, ik ga hem proberen in het oog te houden (:

    Haha. Dank je wel!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Super leuk! ik ben fan!
    Ik heb al heel vaak met het boek "het meisje in de trein" in mijn handen gestaan maar twijfelde echt om hem te kopen.
    Je hebt me overgehaald hoor haha

    xx


    I want my bloody cheese now!^^

    VampireMouse schreef:
    Super leuk! ik ben fan!
    Ik heb al heel vaak met het boek "het meisje in de trein" in mijn handen gestaan maar twijfelde echt om hem te kopen.
    Je hebt me overgehaald hoor haha

    xx


    Haha fijn om te horen.^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Alvast een kleine sneakpeek van mijn favoriete boek^^
    Recensie: 1q84 boek 1 (Haruki Murakami)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2016 - 16:30 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!