• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ugh, een route uitwerken op maps met internet dat steeds uitvalt is kut. Ik ben alweer verdwaald.

    Kom alsjeblieft online op whatsapp, jij hebt die route gereden en weet wat voor/welke wegen ik wel en niet moet overslaan en of ik goed zit, want ik heb geen idee of ik nu goed zit.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 21:27 ]


    Stenenlikker

    Mijn favoriete personage is terug maar vgm voor maar 1 episode en what what what what?!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    In je dromen.

    To many thing to do, so little time.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    I'm tired unhappy and I want 2 die.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Shoot. Ik moet echt opschieten.

    707 schreef:
    I'm tired unhappy and I want 2 die.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zo'n pijn in me rug al sinds gisteren. Kan wel janken


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler Joseph is zo lief, aw

    Eigenlijk ben ik best een handig persoon als je geheimen kwijt moet, want ik vergeet toch alles weer en ik begin mij af te vragen of het wel goed is dat ik zo ontzettend veel vergeet


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Waarom zou ik hier nog shit tegen jullie gaan zeggen als ik toch 0 support krijg. Misschien moet ik maar weggaan.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    ben ik helemaal happy dat ik m'n essay af heb, besef ik me net dat ik nog een verslag moet schrijven over dat boek van 550 pagina's over de chinese geschiedenis dat ik nog niet eens uit heb help


    en ik wilde aan nano beginnen

    mogen de woorden van die essay en dat verslag meetellen voor nano aub


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ugh ik ben hier echt helemaal klaar mee.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Maar oprecht: volgens mij rot er iets van binnen. Dit is niet gezond.


    Deep inside, I've never felt alive

    Jullie antwoorden ook bijna nooit. :'D


    Your make-up is terrible