• Hooi

    Jarne hier live vanuit het secretariaat van school. Waarom vanuit het secretariaat? Omdat wij normaal een uur vroeger naar huis mogen. Echter zegt een of andere kutregel dat je jouw agenda moet bijhebben als je naar huis mag. Ookal hebben jouw ouders aan het begin van het jaar toestemming gegeven om te gaan.-,-

    Dus ik ben niet zo gelukkig nu.

    Groetjes,
    Jarne


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Huh? Wat een vreemde logica. Je moet je agenda bijhebben anders mag je niet naar huis?
    Wat kunnen ze daar zien dat gecontroleerd moet worden?


    Deep inside, I've never felt alive

    Dus je hebt je agenda niet bij je als ik het goed begrijp? En moet er nu door soort van nakomen of zoiets?
    Belachelijk. Kun je je ouders niet contacteren dat die met school bellen zodat je toch naar huis mag?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Steve schreef:
    Huh? Wat een vreemde logica. Je moet je agenda bijhebben anders mag je niet naar huis?
    Wat kunnen ze daar zien dat gecontroleerd moet worden?


    Ja, we moeten daarin noteren dat we naar huis mogen.-,-

    @Yolanda
    Nope, want het staat zo in de schoolregels.-,-"


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ja, we moeten daarin noteren dat we naar huis mogen.-,-

    @Yolanda
    Nope, want het staat zo in de schoolregels.-,-"


    Weird. Weird. Weird. O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit klinkt echt heel erg als mijn oude school xd Dan moesten we ook onze agenda naar het secretariaat brengen om er een stempel in te laten zetten.
    Het is wel logischer dan je denkt, hoor. Dit heeft gewoon met de verzekering te maken, meer niet. Je bent namelijk verzekerd (door de school) tot en met het uur dat je normaal naar huis mag, maar met die stempel valt dat weg. Als er dus iets gebeurt met je in dat uur, dan valt dat niet meer op de verzekering van de school, anders wel. Zonder die stempel, zou de school alles moeten betalen van de verzekering (want waarom loopt dat kind op straat als het op de schoolbanken moet zitten), wat er op neer komt dat jouw ouders alles zouden moeten betalen.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Dat is heel naar & heel vreemd. Maar hoe werkt dat dan? Zit er gewoon een uur extra achteraan geplakt, zoals nablijven, omdat je geen toestemming en/of agenda zou hebben? En na dat uur kun je wel gewoon gaan of niet?

    [ bericht aangepast op 21 okt 2016 - 16:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Agenda? Bestaat dat nog? :')
    Via de mobiel gaat dat tegenwoordig toch :W


    Ich liebe dich 27.12.23

    Euh wat? Op wat voor een school zit jij? Bij ons hadden we zelfs geen agenda nodig als je te laat was, dan schreven ze het bij hen gewoon op.


    16 - 09 - '17

    Heb ik ook eens gehad :')
    Ik ben toen de agenda van iemand van een andere klas gaan halen en heb het daarin laten schrijven. Het AD-mens had zoveel koffie op dat ze Lorenzo helemaal geen rare naam vond voor een meisje :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Lekkere onzin... Gelukkig hadden wij dat nooit op school..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Is vooral voor de verzekering inderdaad en daarom dat ze jou dus niet laten gaan en een agenda is redelijk officieel op een school. Wel balen dat je daar dan vast zat voor een uur.


    Take me to wonderland

    Mijn dag is helemaal compleet, door mijn eigen frustratie heb ik het scherm kapot gekregen van m'n tablet.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik vind dat je niet mag klagen, wij mochten nooit een uur later komen of een uur vroeger weg. Verplicht naar de studie. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik vind dat je niet mag klagen, wij mochten nooit een uur later komen of een uur vroeger weg. Verplicht naar de studie. :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dat is wel echt raar tho, alhoewel het aan de andere kant wel begrijpelijk is voor de zekerheid. Maar ik heb wel vreemdere dingen meegemaakt toen op mn school.


    Don't walk. Run, you sheep, run.