• Hoi iedereen,

    Ik ben bezig met een survival op m'n IPad en probeer een farm te creëeren. Nu lukt het me alleen niet om de seeds te planten om wheat te krijgen.
    Geen idee wat ik fout doe, kan iemand me helpen?

    Alvast bedankt


    He like girls how eat carrots!

    Je moet met een schoffel linkermuisknop (of linker knopje, weet niet hoe het op MCPE werkt) drukken zodat je een soort veldje krijgt, dan moet je er een paar blokjes naast (niet te ver!) een blokje weghalen en water in plaatsen. Dan zie je dat het veldje donkerbruin word en kan je de seeds planten. (-:

    YandereChan schreef:
    Je moet met een schoffel linkermuisknop (of linker knopje, weet niet hoe het op MCPE werkt) drukken zodat je een soort veldje krijgt, dan moet je er een paar blokjes naast (niet te ver!) een blokje weghalen en water in plaatsen. Dan zie je dat het veldje donkerbruin word en kan je de seeds planten. (-:




    Dat heb ik dus al geprobeerd maar dan gebeurt er niks. De seeds komen niet in de aarde.
    Ik weet niet waar het aan zou kunnen liggen :s


    He like girls how eat carrots!

    Truestars42 schreef:
    (...)



    Dat heb ik dus al geprobeerd maar dan gebeurt er niks. De seeds komen niet in de aarde.
    Ik weet niet waar het aan zou kunnen liggen :s


    Is het aarde ook donker bruinig dan?

    Als je ondergronds bent kan het komen omdat je geen licht hebt. Je planten hebben licht nodig, anders kan je ze niet planten.

    YandereChan schreef:
    Als je ondergronds bent kan het komen omdat je geen licht hebt. Je planten hebben licht nodig, anders kan je ze niet planten.



    Ik zit boven de grond met normaal daglicht dus daar ligt het niet aan.
    De aarde is ook donker bruin. Ik heb water ernaast liggen maar dan nog krijg ik de seeds niet gepland.


    He like girls how eat carrots!

    Truestars42 schreef:
    (...)


    Ik zit boven de grond met normaal daglicht dus daar ligt het niet aan.
    De aarde is ook donker bruin. Ik heb water ernaast liggen maar dan nog krijg ik de seeds niet gepland.


    Hmm wat raar.