• Dit is een verhaal waar ik al langere tijd aan zit te denken, maar nooit heb durven te schrijven omdat ik het wat te cliché vond. Bij deze wil ik hem toch graag publiceren. Neem gerust een kijkje als het je wat lijkt. Het is een klein beetje is gebaseerd op Twilight/ Leven en dood.


    De beeldschone Rosalie Eleanore Roberts is de enige halfbloed in haar soort. Haar vader (Lycidas) was een krachtige demon en haar moeder (Krista) een begaafde vampier. De raad van Myras zag haar als een gevaarlijk, ontembaar wezen en plande haar te doden. Een goede vriend van het gezin (Leander Roberts) zag de komst van de raad van Myras in één van zijn visioenen. Iets in hem vertelde hem dat hij de kleine Rosalie moest redden.

    Decennia's later duikt Rosalie nog steeds onder bij de familie Roberts. Samen met haar pleegzusje Natalia, die net als haar ouders volbloed vampier is, leeft ze nu een rustig bestaan in het aardse stadje Mansfield. Alles verandert echter wanneer de menselijke Demitri Owen Saunders in haar leven komt. De geur van zijn bloed is als een constante trigger naar haar dorst. Zal ze erin slagen haar duistere geheimen te bewaren?


    Geschreven in het Nederlands
    Mag gerecenseerd worden

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 12:22 ]


    What's meant to be will find it's way

    Lees hoofdstuk 1.2 (:


    What's meant to be will find it's way

    De Twilight - serie vond ik leuke boeken en dit spreekt me ook wel aan. Ik ben benieuwd naar je verhaal!

    Oftewel je heb er nieuwe abo bij!


    Physics is awesome

    Hoofdstuk 1.3 :D


    What's meant to be will find it's way

    Hoofdstuk 1.4 en Hoofdstuk 1.5


    What's meant to be will find it's way