• Ik heb nu al een paar hoofdstukken af van een nieuw boek, alleen kan ik gene titel bedenken.
    Dit is de proloog:

    Proloog
    Voor de laatste keer keek ze om haar heen. Ze wist zeker dat er niemand was. Ze keek naar beneden het legde het briefje neer. Ze drukte op de bel en maakt dat ze weg kwam. Hij deed open. Verward keek hij om zich heen. Zijn aandacht ging naar beneden. Er stond een mand, waar een klein hoofdje onder de dekens uitstak. Hij kreeg steeds meer vragen. Hij zag het briefje en begon te lezen.

    Ik kan hem geen toekomst bieden. Jij wel.
    Zorg alsjeblieft goed voor mijn baby.
    Jullie zullen de beste ouders zijn.
    Geboren op 20 oktober 2016.

    Hij stapte over de mand heen en rende het terrein rond. Er was helemaal niemand. Toen hij terug kwam bij de voordeur, lag de baby te huilen. Hij pakte de mand met de baby erin op en liep naar binnen, hopend dat niemand hem had gezien. Hij ging op de bank zitten en nam de baby in zijn armen. De baby stopte meteen met huilen en keek naar zijn nieuwe papa. Zijn blauwe oogjes keken naar hem. Hij glimlachte naar de baby en wiegde hem zachtjes heen en weer. Toch twijfelde hij. Waren ze wel klaar voor een baby? Wat zouden zijn fans en de media er van vinden? Hoe moest het met zijn band? Wat zou zij er van vinden…..


    Ik hoop dat er iemand mij kan helpen met het bedenken van een titel.

    het is een Harry Styles fanfitcie, waar hij dus samen met zijn vriendin de baby op gaat voeden. Hun relatie is niet erg sterk en ze hopen eigenlijk dat ze met de baby ook mer tijd voor elkaar zullen hebben, maar dat gaat heel anders als hij op tour gaat en zij niet mee mag.

    Oeii die klinkt wel heel leuk (flower) Heb je ook al iets in welke trant je de titel wil hebben? Want zo blanko is best lastig haha, vooral omdat het jouw verhaal is en niet de mijne.
    Wil je hem in het engels of in het nederlands?

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 19:16 ]


    ~My Mind Is Free~

    xPaperPlane schreef:
    Oeii die klinkt wel heel leuk (flower) Heb je ook al iets in welke trant je de titel wil hebben? Want zo blanko is best lastig haha, vooral omdat het jouw verhaal is en niet de mijne.
    Wil je hem in het engels of in het nederlands?


    Ik denk Engels, want dat klinkt meestal net iets meer aantrekkelijker, al zijn Nederlandse titels ook welkom :)

    Ik heb twee titels bedacht:

    my famous father
    abandoned

    Ik hoop dat je het wat vind

    --> Slotje op aanvraag.


    Take me to wonderland