• Goedenavond lieve leden van Quizlet!

Ik heb geen idee of dit hier goed staat
    Omdat ik zo ontzettend enthousiast ben, kon ik het niet laten om direct een topic te openen. Zojuist hebben wij namelijk te horen gekregen dat mijn zusje uitverkoren is om, net zoals ik twee jaar geleden heb gedaan, met de stichting Global Exploration te reizen, naar Peru welteverstaan!

Korte uitleg voor degenen onder ons die nog nooit gehoord hebben van Global Exploration: het is een stichting die kort gezegd ontwikkelingsstages organiseert voor (in beginsel) jongeren naar het buitenland. Zelf ben ik twee jaar geleden naar Nepal gereisd, aankomend jaar is Peru aan de beurt!

Waar moeten jullie nu aan denken bij een ontwikkelingsstage? De jongeren die meegaan gaan niet op vakantie, hoewel het misschien wel zo zal klinken. De jongeren zullen daadwerkelijk de handen uit de mouwen gaan steken. In Peru specifiek: er is o.a. een stichting, Mama Alice, waar de jongeren zullen gaan helpen. In Peru zullen ze weeshuizen bezoeken, straat kinderen proberen te helpen, scholen bezoeken, donaties geven aan scholen, proberen het onderwijs en het milieu een beetje te verbeteren..
    Al met al zullen het drie weken vol enthousiasme, hulp en ontwikkeling zijn. Voor de kinderen in Peru is het geweldig omdat zij hulp krijgen, voor de jongeren uit Nederland is het geweldig omdat, zo kan ik uit eigen ervaring spreken, zij een heel ander beeld van de wereld zien en zij hierdoor als persoon erg veranderen.

Waarom plaats ik nu dit topic, zullen jullie denken. Dit is niet enkel omdat ik ontzettend blij en trots ben, dat mijn eigen zusje mee mag. Maar omdat ik jullie om hulp wil vragen, via deze weg. Nu moeten jullie niet denken dat ik een of andere schooister ben die enkel uit is op geld (hoewel dat wel goed meegenomen is, natuurlijk ;)). Maar ik zou jullie wel willen vragen om, als je gemotiveerd of geïnteresseerd bent geraakt, je even een berichtje stuurt naar me.

Voor de leerlingen is het namelijk ontzettend belangrijk om geld op te halen en de doelstellingen van Global Exploration te verspreiden. Elke leerling die meegaat moet een x bedrag aan sponsor geld ophalen en daarbij moet het verhaal van Global aan een x aantal mensen verteld worden.

Ben jij of ken jij iemand die een bijdrage kan leveren? Ken jij bijvoorbeeld iemand met een eigen bedrijf die een bijdrage zou willen en kunnen leveren, wil jij zelf een financiële bijdrage leveren, of heb je een andere suggestie waar geld mee opgehaald kan worden? Heb je een geniale ingeving en denk je: hier zouden zij in Peru mee geholpen zijn?

Twijfel dan niet, en stuur me een berichtje. Alle hulp is welkom!

In elk geval ontzettend bedankt voor het lezen van dit topic, hopelijk hebben jullie genoeg informatie ontvangen. Anders zijn jullie natuurlijk vrij om me een berichtje te sturen of een kijkje te nemen op www.global-exploration.nl, voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 20:31 ]

'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

Proficiat aan Fa en veel succes! Ik ben fan. (;

not to spoil the ending, but everything is going to be okay —