• En daar ben ik even heel blij mee. :3
    Het is namelijk zo dat heel veel muziek die ik spelen wil niet voor accordeon geschreven is. En ik ben nog niet zo goed om het zelf te kunnen schrijven/bewerken voor accordeon. Maar nu heb ik eindelijk iets gevonden dat ik wél wil spelen en wat ik ook kán spelen, want het is voor nog geen 4 euro te koop, de bladmuziek. :Y)

    Het gaat om het nummer Malaguena. Hier is een versie ervan, en hier is een versie ervan op de digitale accordeon die ik zelf ook heb. :3

    Spelen jullie een instrument en met welk nummer ben jij nu bezig om in te studeren? Of welk instrument lijkt jou nou erg mooi? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien een stomme vraag, maar zou je ook 'call me maybe' kunnen spelen als je daar de noten voor had enzo?='D Just curious hehehe.
    In ieder geval tof dat je goedkoop nieuwe muziek hebt gevonden die je leuk vind!<3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Misschien een stomme vraag, maar zou je ook 'call me maybe' kunnen spelen als je daar de noten voor had enzo?='D Just curious hehehe.
    In ieder geval tof dat je goedkoop nieuwe muziek hebt gevonden die je leuk vind!<3


    Haha jahoor! (:

    Jaaaah ik ben er echt reuze blij mee! Morgen of later vanaaf maar eventjes direct bestellen! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Haha jahoor! (:

    Jaaaah ik ben er echt reuze blij mee! Morgen of later vanaaf maar eventjes direct bestellen! _O_


    Cool! Zou je dat willen überhaupt? Echt hits van 'nu' spelen zeg maar?

    Denk dat het morgen word, het is al laat dus ja.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Cool! Zou je dat willen überhaupt? Echt hits van 'nu' spelen zeg maar?

    Denk dat het morgen word, het is al laat dus ja.='D


    Nah, hangt er vanaf. Opzich is het wel leuk, maar vaak is het ''te makkelijk'', dus dan wil ik wel een doel hebben waar ik die nummers spelen ga (op straat bijv,) want voor mezelf zou ik het niet doen.

    Haha ja denk ik ook. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Nah, hangt er vanaf. Opzich is het wel leuk, maar vaak is het ''te makkelijk'', dus dan wil ik wel een doel hebben waar ik die nummers spelen ga (op straat bijv,) want voor mezelf zou ik het niet doen.

    Haha ja denk ik ook. x)


    True, maar ik kan me best voorstellen dat als je dat soort dingen speelt dat dat mensen en jongeren van nu veel meer aanspreekt. Zoiets valt op en is nieuw en daarmee zou je waarschijnlijk wel bekijks trekken.....a thing to think about.c= Ik bedoel, je moet het zelf natuurlijk ook leuk blijven vinden, dat is zeer belangrijk, maar ik moest even denken aan je brief.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    True, maar ik kan me best voorstellen dat als je dat soort dingen speelt dat dat mensen en jongeren van nu veel meer aanspreekt. Zoiets valt op en is nieuw en daarmee zou je waarschijnlijk wel bekijks trekken.....a thing to think about.c= Ik bedoel, je moet het zelf natuurlijk ook leuk blijven vinden, dat is zeer belangrijk, maar ik moest even denken aan je brief.(:



    Jaah heb je ook wel weer een punt. Vandaar dat ik binnenkort 44 ''bekendere'' nummers binnenkrijg. Dat zijn niet de hits van de radio van tegenwoordig, maar toch wel nummers die veel mensen kennen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wauw ik blijf het bijzonder knap vinden dat je dat kunt. Super tof dat je dat goedkoop kunt vinden

    Wel ik wil heel mn leven gitaar spelen ben alleen bang dat als ik het koop en het na drie pogingen niet lukt dat ik het op ga geven (know myself) hahabha heb al wel plectrums dus wie weet als ik een goedkope op de kop kan tikken dat ik er wel een neem mwlaar dat zal vermoedelijk zijn als ik uit huis ga


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gibbs schreef:
    (...)

    Jaah heb je ook wel weer een punt. Vandaar dat ik binnenkort 44 ''bekendere'' nummers binnenkrijg. Dat zijn niet de hits van de radio van tegenwoordig, maar toch wel nummers die veel mensen kennen. (:


    Ah tof, je hebt natuurlijk ook altijd nog de 'klassiekers' die iedereen kent inderdaad.(: Mag ik vragen wat voor een nummers?=3
    Lol ik moest net denken aan gnamgam style ofzoiets, ik zie dat al gaan op de accordeon.x) Dat zou echt viral gaan hahaha.


    You were born original, don't die as a copy.