• Beginpost komt later


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb de posten vandaag alleen nog maar vluchtig doorgelezen, moet ik eerlijk bekennen. :3


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is het een idee om een deze dagen een skip te doen naar een bepaald moment van de avond?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ^ I vote for yes want ik kom echt niet met een post uit voor Jeaden xd. Anders mogen jullie Jeaden ook wel skippen or something btw


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    hebben de mensen die wachten op Jeaden hem nodig om verder te gaan?
    ik ben all for een skip trouwens haha, helemaal prima wat mij betreft zodra mensen daar behoefte aan hebben


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Misschien is een skip beter ja.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    waar willen jullie naartoe skippen? een eventueel kampvuur, bijvoorbeeld?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dat klinkt wel leuk


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maslany schreef:
    hebben de mensen die wachten op Jeaden hem nodig om verder te gaan?
    ik ben all for een skip trouwens haha, helemaal prima wat mij betreft zodra mensen daar behoefte aan hebben


    Nooh but knuffelgesprek Reya en Dex :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    (...)

    Nooh but knuffelgesprek Reya en Dex :c


    Kan ook bij het kampvuur, of ze komen eventueel later en wij maken het af.. maar de rest kan nu niet zo veel (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Naar een kampvuur is prima, maar ik kan op dit moment niet zoveel en mijn inspiratie is op deze manier lichtelijk aan het dalen - niet dat ik jullie knuffelgesprek niet leuk vind tho. (;


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    begrijpelijk, we willen er voor zorgen dat iedereen verder kan (:
    wat mij betreft kunnen we een skip inlassen zodra jullie dat willen, eventueel vanavond al. dan maken Cheryl en ik ons stukje af en voegen Dex en Reya zich daarna bij de groep.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Vanavond is mij prima.

    Hoe is de verdeling qua rollen? Ik ben aan het twijfelen om een rol erbij te nemen, als dat oké is?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cahira schreef:
    Vanavond is mij prima.

    Hoe is de verdeling qua rollen? Ik ben aan het twijfelen om een rol erbij te nemen, als dat oké is?


    Het rollentopic is niet helemaal up to date, maar volgens mij, als Cotrona haar rol nog wil (en volgens mij wilde ze dat, en wilde ze een jongen) staan we 7-7, maar een extra rol mag altijd!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    We kunnen ook iets anders dan een kampvuur doen, misschien dat ze een film gaan kijken?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    AdamSandler schreef:
    We kunnen ook iets anders dan een kampvuur doen, misschien dat ze een film gaan kijken?


    wat je dan hebt is dat het een beetje raar is om er doorheen te gaan praten, en niet echt heel veel groept-actie. kampvuur, eventueel met muziek of een spel of zo, lijkt me logischer?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted