Lilithir 'Lilith' Nerifas
~
Only trust yourself and another shall not betray you.
Elegide || Assasin || Tel Marvir
Lilith registreerde meteen de vlaag van lichte ongeloof die even op Rom's gezicht leek te verschijnen. Was ze niet overtuigend geweest? Lilith hield haar gezicht in de plooi terwijl ze de jongeman bleef bekijken op nog een ander teken van ongeloof, anders zou ze zich geloofwaardiger moeten opstellen. Het teken kwam niet en Lilith nam aan dat hij ervoor gevallen was. Dit gevoel werd bevestigd toen hij samen met haar het flesje leegdronk.
Goed, en nu de anderen nog; dacht ze. Lilith wendde zich opnieuw tot Rom, terwijl hij haar vertelde over hoe graag hij het nieuwe leven op de planeet wilde ontdekken. Ze kon zien waarom haar overheid hem had aangeduid als expert in fauna en flora. Lilith voelde aan dat hij nog amper kon wachten om naar buiten te gaan. Ze glimlachtte lichtjes.
"Ik kan zien waarom jij de fauna en flora expert bent hier, zo'n devotie," zei ze,"Alhoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik ook wel een tikkeltje nieuwsgierig ben.." Eigenlijk was ze vooral bezig met zichzelf voor te bereiden op de ergste scenario's. Stel dat ze beland waren tussen een groep vleesetende monsters, dan was zij er tenminste klaar voor. Ze kon het niet helpen, wantrouwen was voor haar een soort van tweede gewoonte geworden. Eentje die haar in het verleden toch veel heeft geholpen. Samen met Rom keek ze naar de andere kokers.
"Inderdaad, die nemen toch wel héél lang." zei ze, terwijl ze een bedenkende uitdrukking aannam. Een donker vermoeden kruiste haar gedachten, en iets vertelde haar dat ze er waarschijnlijk niet te ver van zat.
"Ik ken niet veel van ruimteschepen," zei ze tegen de donkerblonde man naast haar," Enig idee hoe we die kokers open kunnen krijgen?"
Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall