Ik snap dat de mods het niet kunnen, maar ik ben me er redelijk zeker van dat zoiets voor Rutger wel mogelijk zou moeten zijn, eigenlijk.
Dan nog is het natuurlijk maar net de vraag of dat iets is wat hij zou wíllen doen. Dit soort suggesties zijn al erg vaak voorbij gekomen in Q's vele jaren en er zal waarschijnlijk een reden zijn dat ze telkens zijn afgewezen. Het idee was volgens mij dat het wel zo netjes in om inactieve users nog gewoon de kans te bieden om terug te komen indien ze willen, hoe onwaarschijnlijk het soms ook lijkt, en dat usernames van gebande users niet kunnen worden hergebruikt omdat dat behoorlijk verwarrend zou kunnen worden, want je wilt niet dat een onschuldige user per ongeluk wordt geband omdat die een naam heeft genomen die een grote relschopper had, of dat gewoon iedereen op het forum die twee mensen door elkaar haalt.
Daarnaast zou zo'n opschoning Rutger natuurlijk ook tijd kosten, als hij het inderdaad kan, en om eerlijk te zijn lijkt het me belangrijker dat er (eerst, in ieder geval) dingen op de to do-lijst worden weggewerkt. Ik begrijp wel dat dit usernameprobleem heel veel mensen frustreert, sorry mensen. :x
[ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 16:30 ]
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan