• Dat is waarschijnlijk de reden dat ik nu twee wondjes op mijn rechtervoet heb en mijn wijsvinger en middelvinger van mijn rechterhand ook niet helemaal heel meer zijn.

    Vorige week vrijdag kreeg mijn laptop vliegles, omdat ik iets te enthousiast naar de deur toe rende en het draadje van mijn laptop oplader in de weg lag. Een rode striem eerst, die later dus twee wondjes werden. Die overigens al bijna zijn genezen, er zit een mooi korstje op en ze jeuken gelukkig niet *klopt af*

    En gisteren ben ik zo slim geweest om op werk iets te dichtbij een machine te komen met mijn hand. Dus nu is een klein stukje van mijn wijsvinger ontvelt (wat trouwens meer pijn doet/deed dan ik had verwacht), mijn middelvinger geschaafd en zit er een sneetje in mijn middelvinger. Van mijn wijsvinger vind ik het wel naar, want je doet zoveel met je wijsvinger en daar kom ik nu dus achter. Daarnaast is mijn wijsvinger nog wel pijnlijk als ik er teveel mee beweeg. Het is nog niet gaan smetten of gaan zweren *klopt af* dus nu is het wachten tot de huid weer is terug gegroeid.

    Maar ik kan nu wel E.T. na spelen aangezien mijn wijsvinger nog in een gaasje zit verpakt en E.T. wijsvinger op een gegeven moment ook wit werd.

    Iemand nog zo handig geweest afgelopen week of eerder?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 22:18 ]


    Physics is awesome

    Athlone schreef:
    (...)

    Haha, ja hoor, niets aan het handje met mij. Jij ook veel beterschap. (:


    Gelukkig maar. Dankjewel! Het gaat al beter met mijn wijsvinger, hij is uit het gaasje (hoewel ik die regelmatig heb verwisseld) en ik ben er nog wel voorzichtig mee.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 15:35 ]


    Physics is awesome

    Wat een leuke omschrijving van nare omstandigheden. Beterschap!

    Ik ben de laatste dagen ook heel onhandig, ik weet niet hoe het komt. Maar ik heb mezelf er gelukkig nog geen pijn mee gedaan. Ik laat alleen wel van alles vallen, en er gebeuren dingen zoals dat een van de hensels van mijn eastpack rugzak ineens tussen de rolletjes van mijn bureau stoel zit.