Oeeh, dat is een probleempje die ik niet kan oplossen. Let op plaatjes in tijdschriften (Hoe jij het ook wilt) en leg aan je ouders uit dat je het alleen maar minder kleurtjes doet en dat het eigenlijk joúwn haar is.
Succes
If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room
Oeeh, dat is een probleempje die ik niet kan oplossen. Let op plaatjes in tijdschriften (Hoe jij het ook wilt) en leg aan je ouders uit dat je het alleen maar minder kleurtjes doet en dat het eigenlijk joúwn haar is.
Succes
Heb ik al vaak gedaan maar mijn ouders willen niet inzien dat zwart een supermooie kleur is (terwijl ze zelf allebei zwart haar hebben -.-'') en ze vinden roze, blauw en groen ook lelijk >
(...)Heb ik al vaak gedaan maar mijn ouders willen niet inzien dat zwart een supermooie kleur is (terwijl ze zelf allebei zwart haar hebben -.-'') en ze vinden roze, blauw en groen ook lelijk >
Ooh. Zeg dat zíj ook zwart haar hebben en dat ze hun dochter dat ook moeten gunnen. én anders probeer je feiten neer te leggen op hun zwakke punten. Waar zijn ze zwak voor?
If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room