Alsniemand hier wat tips voor heeft zou me dat echt helpen.
Ik ben niet zo'n geslaagde romanticus om dat vast gezegd te hebben. Mijn vorige relaties verliepen niet goed en hebben me eigenlijk mee kapot gemaakt dat ik lief had. En ik denk ook dat ik mede daardoor nu een soort bindingsangst ontwikkeld heb. Meer in de zin van dat ik bang ben me te binden en het weer kwijt te raken, ondanks dat ik mezelf wel zou willen binden.
Does that make sense?
Ik date nu al een goeie 2 maand met een jongen (of naja. Hij is 25 dus niet echt een jongen meer) en daarvoor kende ik hem verder al en hebben we tijden gekletst dag in dag uit. En het daten gaat van mijn kant ook goes heb ik het gevoel.
Maar nu is het dus zo dat ik voor mezelf wel voel dat het een stapje verder mag. Niet per se om beestje gelijk een naam te geven maar misschien andere dingen zoals vrienden leren kennen. Het probleem is alleen dat ik niet weet of hij dat wel zou willen op die manier (hij heeft op een scharrel of 2 nooit echt een relatie gehad) en ik weet ook niet hoe ik dit aankaart...
En dan nog niet gesproken over mn angst voor de gevoelens en dan met name de mogelijke afwijzing. Moet ik eventueel die stap zetten of blijven afwachten tot hij dat misschien doet?
Kunnen jullie me helpen? Ik ben er best onrustig onder. Misselijk soms zelfs hoewel ik me niet druk probeer te maken.
Dankje alvast
The Definition of Insanity