• Hallo mensen, aliens, Elfen, Dwergen, Goden, Vala en wijze oude tovenaars (Maia?). Vampiers niet welkom en weerwolven vallen onder mensen.

    Ik heb een kunsttaal gemaakt, die alles heeft behalve een naam. Nou zou ik graag zien dat jullie al je creativiteit aanwenden om een machtig werk te scheppen... *Tatateraaaaa!* een complexe, melodieuze naam voor mijn uiterst complexe, melodieuze taal! Oh, en wat hulp bij de puntjes op de i zetten bij de taal word ook gewaardeerd maar hoeft niet.

    Ook zat ik te spelen met de gedachte een wereld te maken voor deze taal of word dat Tolkien-achtig?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 13:01 ]


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Nouja zeg, ben ik niet eens welkom in dit topic?

    ^Waarom zou dat het geval zijn? Ik denk sowieso dat je zelf een naam moet bedenken, of ons wat context moet geven om een naam te kunnen bedenken. Anders kan ik je niet helpen. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wolfram schreef:
    Nouja zeg, ben ik niet eens welkom in dit topic?


    Heb altijd geleerd dat als je vamps nooit uitnodigt ze ook nooit binnen kunnen komen dus nee ;)

    Ben jij creatief?

    Artikel 1 Quizletgrondwet

    Vampiers mogen nóóit uitgenodigd worden tenzij je graag een glitterende stalker hebt die je bekijkt als je slaapt (heb ik geen zin in) en niks geeft om je eigen veiligheid of die van je huisgenoten en dan is alles wat verder gebeurt jóúw schuld. Quizlet is niet aansprakelijk voor eventuele bijtwonden, houten staken in je borst, discriminatie, vervelende priesters/nonnen en/of irritante Jehovagetuigen. Quizlet is ook niet aansprakelijk voor enige andere situatie die door jou nalatigheid kan ontstaan.

    Uitzonderingsclausule 1

    Als er écht sprake is van ontzettend hoge nood in het creatieve deel (bijvoorbeeld als er verder niemand reageert), de vampier creatief is en niet glittert mag je geheel op eigen risico een vampier uitnodigen maar is Quizlet nog steeds niet aansprakelijk voor wat er kan gebeuren.


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Note:

    aan die uitzonderingsclausule heeft nog nooit iemand voldaan.


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Storiefan schreef:
    Note:

    aan die uitzonderingsclausule heeft nog nooit iemand voldaan.


    Ik ben creatief en ik glitter niet c:

    Heil, Wolfram, de enige goede vampier! Wolfram Anuan zal ik je nu noemen wat precies hetzelfde betekent. :)


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Ben ik de enige die niet begrijpt waar dit topic over gaat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja. Wat snap je niet?


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Alles gewoon, lol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okay... dus je snapt niet dat ik een kunstaal hebt bedacht maar nog geen naam heb, je snapt de Art. 1 van de Quizletgrondwet niet en je snapt niet dat ik Wolfram de enige goede vampier noemde? Wow, dat is nogal wat...daar ga ik ff voor zitten, uitleg komt eraan.


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Nee, ik snap alleen de beginpost niet. De rest heb ik niet eens gelezen, wtf.
    Ik zie namelijk nergens woorden van je eigen taal en zo, dus dan kan er moeilijk een naam voor bedacht worden. Snap?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    1 geen reden

    2 Art. 1 bedacht ik on the spot, geen reden dus.

    3 was een grapje


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    ah, ok.


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Anuan= de enige goede vampier=voorbeeldwoord.

    An volledig= analogua 'dat wat terugkeert bij het einde' omdat een vampier een dode is die weer op staat (in essentie)

    uan= de enige goede =vain hyviä (schaamteloos gepikt van de Finnen) = ontzettend verdraaid om er een leuke eenmalige bijnaam van te maken en hoort er dus niet echt bij.


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Want ik was de woorden voor de enige goede volledig vergeten :(


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.