• Een aantal jaar geleden heb ik volgens mij het eerste deel van de serie gelezen en nu is er een trailer beschikbaar. Dus dat betekent dat er een film aan zit te komen. Eerlijk gezegd wat ik niet zo goed wat ik ervan moet vinden, hetzelfde gevoel had ik toen ik het eerste boek uit had.

    Ik vind het wel leuk dat een boek verfilmd word.

    Trailer

    De trailer staat nog niet op youtube dus ik heb even de link hierboven gezet, want de trailer staat op Vimeo.

    Dus wat vind jij hiervan?


    Physics is awesome

    Dit is een boektrailer dus niet de officiële trailer voor de film.
    Ik vind het nogal raar want ze promoten die film heel weinig en zeiden dat het dit jaar uit zou komen maar tot nu toe is er nog verder niets bekend? Ik snap het niet zo goed.
    Verder is het sowieso tijdje geleden dat ik het gelezen heb dus ik weet ook niet meer zo goed waar het over gaat haha.

    Krolock schreef:
    Dit is een boektrailer dus niet de officiële trailer voor de film.
    Ik vind het nogal raar want ze promoten die film heel weinig en zeiden dat het dit jaar uit zou komen maar tot nu toe is er nog verder niets bekend? Ik snap het niet zo goed.
    Verder is het sowieso tijdje geleden dat ik het gelezen heb dus ik weet ook niet meer zo goed waar het over gaat haha.


    O, sorry. Ik dacht echt dat de film trailer was. Dit was ook de eerste keer dat ik weer iets zag/hoorde van de serie.

    Misschien hebben ze problemen?

    Dat had ik tijdens het kijken van de trailer. Zo'n huh, kwam dit er ook in voor momentje.


    Physics is awesome