Thunderfvck schreef:
Er zijn heel veel soorten eczeem, dus als ik jou was zou ik langs de dokter gaan. Die kan ook beter advies geven dan anecdotes.
Er werd een maand geleden gezegd door huisarts dat het schimmel was, dat ik spul moest smeren en dat het dan binnen twee weken weg moet zijn. Door de dermatoloog werd gezegd dat het kwam door mijn medicatie en weg zou trekken als ik daarmee stopte. Inmiddels ben ik ruim een week gestopt met de kuur en zijn de plekken en de uitslag beide verdriedubbeld. En nog altijd smeer ik braaf. Ik ga dus zeker terug, maar twijfel hierdoor aan mijn artsen en ben zelf eens gaan denken. Vijf oktober heb ik weer een afspraak met de dermatoloog, maar ik schaam me echt de ogen uit de kop voor die plekken, dus in mijn wanhoop dan maar een topic
En ik zal morgen eens een foto posten, bij goed licht.
@ Histoire
Ja, ik heb zulke zalven weleens gezien. De apotheker zal niets adviseren zonder dat ze weet wat het is en ik twijfel of het niet schadelijk is als ik zomaar iets smeer wat het misschien niet is. Het ziet eruit als eczeem (als ik op google foto's afga) maar het jeukt dus echt totaal niet.
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen