Hoii,
Ik weet dat er hier op Q een groot aantal creatieve mensen zit en ik hoop dat jij er eentje bent die mij wil helpen.
Ik zoek namelijk een cover, alleen heb ik zelf niet echt een idee en ook (nog) geen afbeeldingen.
Het verhaal gaat over een jongeman, een emotioneel wrak en totaal gesloopt door trieste gebeurtenissen door zijn leven heen. Hij heeft echter een relatie, dus heeft hij ook nog rekening te houden met een jonge vrouw, ondanks zijn woedeuitbarstingen, huilbuien en gemene opmerkingen.
Het stel woont samen, ze hebben genoeg geld en wonen in een groot huis. (Informatie die misschien kan helpen, ik heb geen idee)
Het gaat vooral om de liefde tussen de twee en hoe zij samen om moeten gaan met zijn wisselende gemoed.
De trauma's worden niet genoemd in het verhaal, maar mogen op zich stiekem op de cover staan (dus niet te aamwezig). Een auto-ongeluk, ambulance en een kerst-sfeer mogen daarvoor gebruikt worden.
Herfst, winter en Kerst spelen een grote rol.
Ik heb geen titel, dus ik zou graag een cover zonder titel willen en eentje met "Verloren", deels om een mooi lettertype uit te zoeken.
Ik zoek in ieder geval een verticale cover, voor de rest heb ik vooral mogelijkheden. Die zullen hieronder volgen. Wat ik graag zie is jouw creativiteit, luister ernaar en maak er iets moois van (:
Gevoel, sfeer
- Verdrietig
- Somber
- Verliefd
- Dromerig
- Frustratie
- Woede (liever niet te aanwezig)
Beeld
- Jonge man (met krullen)
- handen in het haar
- een groot huis
- een (blonde) vrouw
- blauwe ogen
- groene ogen
Ik wens jullie veel plezier en succes. Ik hoop op mooie plaatjes.
PS: ik heb helaas geen beloning uit te geven. Natuurlijk wordt je naam vernoemd in de story en telkens wanneer ik hem ergens anders gebruik.
[ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 14:27 ]