Sempre schreef:
Ehm, ik hoor altijd dat het niet gaat om de hoeveelheid maar om wat je eet. Er zijn bepaalde voedingsgroepen die voor aankomen wat beter werken. Ik zou persoonlijk zelf vooral kijken naar voedingsgroepen die bijdragen aan spieropbouw en niet naar vetten. Veel vettig eten resulteert in vet (duh) en ik denk, vooral als je er sportief uit wilt zien, dat je je daar niet op moet richten.
Neuh, zo werkt het niet.
Om aan te komen, af te vallen of om op hetzelfde gewicht heb je een bepaald aantal calorieën nodig per dag. Dit word bepaald door je lengte, hoe zwaar je bent en hoeveel je beweegt. Het enige wat je hoeft te doen om aan te komen is een bepaald aantal calorieën te eten. Alles wat je extra eet, zal in vet resulteren als je geen krachttraining doet.
Cardio zorgt ervoor dat je veel verbrand, dus moet je meer eten om aan te komen. Je kan beter krachttraining doen en je spieren trainen. Als je meer proteïne eet, worden je spieren beter gevoed en kweek je sneller goede spieren.
Als je echt serieus wilt zijn, moet je kijken naar wat je TDEE is (total daily energy expenditure), dus wat je per dag gemiddeld zal verbranden.
Hier kan je dat berekenen. Ik weet niet hoe vaak je naar de sportschool gaat en hoe lang je sport, maar als je 1-3 keer per week gaat voor een uurtje, moet je gewoon weinig tot geen training invullen omdat het nogal snel overschat wordt. Om aan te komen moet je dus meer eten dan het getal dat daaruit komt.
Your make-up is terrible