• Nou ja waarschijnlijk gewoon gebrek aan kennis van mijn kant, maar toch. Normaal gesproken als je je laptop opstart krijg je een startscherm met tijd en datum, druk je op je spatie en kun je dan je wachtwoord invoeren, right? Zo werkt het al sinds ik dit ding heb, no problem. Alleen vandaag had ik voor de tweede keer iets raars: als ik mijn wachtwoord intyp is hij soms wel een volle minuut aan het 'laden' en dan springt hij terug naar het startscherm en kan ik weer opnieuw beginnen. Het wachtwoord klopt gewoon, ik krijg geen melding dat hij fout is (wat ik anders wel krijg, want ik typ best vaak veel te snel). Gewoon, minuut laden en poef, terug. Net duurde het een kwartier voordat ik eindelijk in mijn laptop kwam. De laptop opnieuw opstarten helpt trouwens ook niet. Ik moet het gewoon heeeel vaak doen en dan ineens pakt ie hem.
    Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt? Straks kom ik er helemaal niet meer in :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heb je een virusscanner? Misschien is er iets beschadigd?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Welke windows versie heb je? Je zou kunnen proberen om in veilige modus op te starten om te kijken of je het probleem dan nog steeds hebt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"