• Ja ik weet het,hier over zijn alveel tropic's geweest.
    in deze tropic ga ik eens ff een preek geven..
    wat ik lees tegenwoordig dat [bijna] iedereen zich té dik of té dun vindt!! okee soms is dat waar...Soms doe je het je zelf aan....Maar soms is het gewoon aangeboren!! somige zeggen; Ben ik té dik??om aandacht te trekken...dat vindt ik echt zo; aandachttrekkerijachtig...Jáh bij somige is het echt waar...Maar die worden meestal niet meer gelooft omdat een ander het alleenmaar zegt om aandacht te trekken...En als somige van jullie zeggen dat ze af willen vallen zeggen de meeste van jullie altijd; ga naar een dieetische[hoe je het ook schrijven mag!]..en ga meer sporten..Sorry hoor maar die dat zeggen weten meestal niet hoe het is om dik of dun te zijn...Want juist dunne mensen zeggen dat..Ze zeggen ook wel eens; ga minder snoepen...helpt niet..geloof me maar...Ik zeg niet dat je nou litters snoep moet gaan eten maar toch...maar waarom somige mensen dik en en niet afvallen is; omdat ze niet zo gauw stressen...Bij dunnen mensen schieten nogal snel in de stress.
    Ja ik ben ook dik..Jaah,ik sport veel,ja ik snoep bijna niet,jaah ik eet groete en fruit,Jah ik ben naar een dieetische geweest..Het helpt gewoon neit omdat ik niet zo vaak stress...
    sorry hoor maar zo denk ik er over...

    haat me nou niet omdat ik dit hier neer zet..want ik bedoel het ook goed...en ik weet ook wel dat de kinderen die dat soort tips ook neer zetten ook goede bedoelingen hebben ik bedoel allenmaar dat Stress bestendig of juist niet ook een rol in Dik of Dun zijn...En als het in de familie zit kun je er ook niks aan doen...

    voor de gene die mijn bericht gelezen hebben ; bedankt.want het was nogal een lang verhaal...

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Je hebt gelijk, tegenwoordig willen ze alleen aandacht. Als ze het in een topic zetten, gaat het niet veranderen, hoor. Ze moeten zichzelf accepteren.

    Goddamn en dat je moet het maar accepteren slaat nergens op. Annorexia is een ziekte, en je kan het dom/aanstellerig noemen maar het is níet leuk, en je doet dat echt niet expres!

    Heb je enig idee hoe het is om in de spiegel te kijken en een enorm dik persoon te zien staan? Enig idee hoe het is om bang te zijn voor een spiegel?
    Nee lijkt me niet, anders zou je niet zo reageren!

    Ja, sorry heur, maar ik bedoelde het zo niet. Ik heb niets gezgd over anorexia.

    Goddamn en dat je moet het maar accepteren slaat nergens op. Annorexia is een ziekte, en je kan het dom/aanstellerig noemen maar het is níet leuk, en je doet dat echt niet expres!

    Heb je enig idee hoe het is om in de spiegel te kijken en een enorm dik persoon te zien staan? Enig idee hoe het is om bang te zijn voor een spiegel?
    Nee lijkt me niet, anders zou je niet zo reageren!

    dat zeg ik niet..
    ik heb over de fakers die zeggen dat ze dat hebben terwijl het niet zo is..daar kan ik niet tegen...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    Het gaat erorm dat het een enorm actueel iets, wat je niet zo makkelijk moet afdoen.
    Ik kan gewoon niet tegen die reacties van mensen die geen idee hebben hoe zoiets in elkaar steekt. Of doen alsof.

    Ik zeg al niets meer.

    Mensen het is gewoon.
    Ik ben aangeboren dat ik snel aankom, maar ik mag weken zwoegen toch gaat er niks af.
    Mensen moeten zich maar accepteren.


    death to the one at the end of the serenade.

    Maar hallo jij weet niet hoe het is als je gewoon geen honger ehbt en je blijft geloven dat ej dik bent.
    jij ehbt dat niet !
    als je dat ehbt denk je anders !!!

    In elk diktopic worden dezelfde reacties gegeven, in de stop-die-dikheids-topics ook. Om te zorgen dat mensen ermee kappen is om het dood te zwijgen, gewoonweg geen topics over openen.
    Er zijn nu meer kap-met-dat-dikheids-gedoe topics dan de ik-ben-dik-topics zelf.


    No growth of the heart is ever a waste

    genoeg topics over.