Hallo Q'ers! c:
Het is lang geleden dat ik nog eens een topic heb aangemaakt, but guys, ik heb even wat advies nodig.
Dreadful zette een bericht in mijn gastenboek dat ik dringend een maatje moest vinden voor mijn gerbil, Bonnie, die ondertussen toch al een tijdje alleen zit. En inderdaad, ik denk er de laatste tijd aan dat Bonnie veel beter af is met een nieuw soortgenootje en nieuwe eigenaars, aangezien Bonnie officieel van mijn broer is die er amper naar omkijkt, maar haar toch wilt houden.
Nu weet ik niet wie van jullie verstand heeft van gerbils, maar ik denk dat jullie je allemaal kunnen voorstellen dat het niet gezond is voor een gerbil om zo lang alleen te zitten. Een mens kan nooit hetzelfde bieden als een andere gerbil.
Nu dacht ik eraan om contact op te nemen met een gerbilfokker en dan Bonnie te koppelen met een andere gerbil, om ze daarna te herplaatsen.
Allemaal goed en wel, maar mijn ouders zijn het probleem. Mijn mama zegt dat ik geen onzin moet praten, mijn vader is het daarmee eens en zegt 'dat ze toch al bijna dood is'. Ook al zeg ik dat gerbils 5 jaar of zelfs ouder kunnen worden, hij blijft het zeggen.
Omdat ik eigenlijk moet gaan slapen, zal ik de vraag stellen: Hoe moet ik mijn ouders overhalen om er iets aan te doen? Ik vind het zo zielig voor Bonnie :c
Ik weet echt niet wat ik moet doen! Heeft iemand tips?
Het spijt me ook als het typefouten instaan, ik moet echt gaan slapen.
I've hurt you again. How foolish can one man be?