• Omdat deze bij mij bijna op zijn, en ik meestal wil wisselen van product vlak nadat ik nieuwe heb gehaald van de vorige, dacht ik eerst eens ten rade te gaan bij Q. De conditioner wil ik sowieso veranderen, want ik wil dierproefvrij gaan, en L'Oreal is niet dierproefvrij. Ik heb vrij droog, dor, beschadigd haar, en ik gebruik nu Total Repair. Welke conditioner gebruiken jullie, en wat raden jullie mij aan?
    En voor bodylotion ben ik wel tevreden met die wat ik nu heb, dat is die van de Kruidvat. Maar voordat ik vlak erna weer begin te denken dat ik toch liever een andere wil: wat vinden jullie belangrijk in een bodylotion? Welke gebruiken jullie en hoe vinden jullie die?

    Voor diegene die ook dierproefvrij willen gaan:
    Lijst 1 en Lijst 2


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik gebruik voor mijn haar meestal hair dressing van Lush. Het is redelijk duur maar ik vind het persoonlijk super fijn (het is alleen geen conditioner maar het herstelt wel).


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik gebruik altijd dermolin doordat mijn hoofdhaar snel vet word door de parfum e/d in de normale andrelon assortiment en dergelijk. Ik weet echter niet echt of het tegen droog haar helpt want ik heb dat eigenlijk nooit 3:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik gebruik gewoon L'oreal als shampoo en conditioner , van geur wissel ik af. Voor bodylotion gebruik ik altijd producten van de rituals. Dat is een winkel met allerlei lichaamsproducten, of het ook in Nederland bestaat weet ik niet, maar ik krijg dat wel altijd eens al cadeau voor iemand voor mijn verjaardag of kerst, of mijn mama krijgt het als cadeau en ik sla het dan ook aan. (:
    De geuren zijn altijd heel goed, dus ik ben er tevreden van.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 10:07 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik gebruik de conditionee van 0.50ct van deen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik gebruik gewoon shampoo en conditioner van Garnier die ik bij de Action koop. Geen idee of dat dierproefvrij is. Ik houd me daar niet super veel mee bezig.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Histoire schreef:
    Ik gebruik gewoon L'oreal als shampoo en conditioner , van geur wissel ik af. Voor bodylotion gebruik ik altijd producten van de rituals. Dat is een winkel met allerlei lichaamsproducten, of het ook in Nederland bestaat weet ik niet, maar ik krijg dat wel altijd eens al cadeau voor iemand voor mijn verjaardag of kerst, of mijn mama krijgt het als cadeau en ik sla het dan ook aan. (:
    De geuren zijn altijd heel goed, dus ik ben er tevreden van.


    Rituals is een Nederlands bedrijf dacht ik. In ieder geval hebben we ze hier dus ook.

    Verder: zelf gebruik ik haarproducten van Andrélon en Garnier, waar ik heel tevreden over ben. Qua bodylotion ook weleens Rituals, maar meestal ga ik voor iets goedkoper zoals Dove. (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Voor mijn haar gebruik ik eigenlijk vooral L'Oreal, dus daar kan ik je niet bij helpen.

    Ik gebruik momenteel een bodylotion van Soi, een (goedkoop, maar echt geweldig) merk dat je in Duitse drogisten en supermarkten vindt, en vorige week heb ik eentje gekocht bij Yves Rocher die erg fijn ruikt, en niet al te vettig is of plakt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn haar was ook heel erg beschadigd, maar sinds ik de lijn van Andrelon gebruik voor beschadigd haar is het heel goed aan het herstellen. Echt een aanrader!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben echt een Yves Rocher fan, haha. Ik heb daar mijn bodylotion en shampoo vandaan. Ik gebruik momenteel een lowpoo shampoo, waardoor mijn haar zo zacht wordt dat ik niet eens meer conditioner nodig heb. Mijn haar is normaal heel droog, maar dat is ook een stuk minder geworden. Er zitten alleen geen sulfaten in (wat vaak voor droog haar zorgt), waardoor het niet schuimt en wat lastig in je haar te smeren is.


    Your make-up is terrible

    Ik gebruik voor bodylotion 'Sympathy for the skin' van Lush. Dierenproefvrij, ruikt heerlijk naar Vanille, trekt snel in de huid en dus niet heel erg plakkerig, en doet wonderen voor een droge huid (:


    soul made of stardust and chaos.

    Neutral all the way! Ik heb daar anti-roosshampoo van en gewone conditioner. Lang leve overal allergisch voor zijn en overal last van krijgen (;
    Verder gebruik ik ook nog ketaconazol, een medicinale anti-roosshampoo.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind Aussi(e) altijd heel erg fijn, maar ik heb geen flauw idee of dat dierproefvrij is eigenlijk haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.