• Het lettertype van de site veranderd in 70% van de keren dat ik een nieuwe pagina open. En sinds ik nog geen ander topic ben tegengekomen hierover, heb ik het idee dat niemand anders dit heeft.

    Hoe het er normaal uit hoort te zien:
    De header

    Het forum



    Hoe het er nu bij mij in 70% van de gevallen uitziet (klik op de foto's om ze groter te openen):







    Ik heb mijn browsergeschiedenis al verwijderd, maar dat doet niets.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2016 - 9:52 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Jep, ik heb er ook last van, al redelijk lang en redelijk vaak. Zit zelf op microsoft edge. Op mijn laptop met Chrome heb ik het geloof ik niet, maar op de twee edge computers dus wel.


    Stenenlikker

    Ik had het net ineens; ik gebruik opera. Hiervoor nog nooit gehad. Ik merk wel dat het eigenlijk vooral is als er een reclame bovenstaat en niet specifiek één soort. Toevallig net 1 bij een reclame van "unexpected adventure, lego experience". Daar zie ik het in ieder geval vooral bij.

    Edit: Oké, het is echt alleen bij die reclame.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 10:50 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Scandal schreef:
    Welke reclame hebben jullie bovenaan staan als jullie dit probleem hebben?


    Ik heb er niet opgelet, maar ik zit nu toevallig weer op de schoolcomputer en dit keer is het bij die reclame van Amstelveen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik heb er geen last van gehad. Hmm, vreemd.

    We hebben het ondertussen doorgegeven aan Rutger, dus we hopen dat het zo snel mogelijk weer verholpen is c:


    Happy Birthday my Potter!

    Nu heb ik het probleem weer, boven staat de reclame van Lego Experience.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    Nu heb ik het probleem weer, boven staat de reclame van Lego Experience.


    Net weer meerdere keren last gehad, alle keren stond de lego reclame bovenaan.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 22:59 ]


    #WWED - What Would Emma Do?