• Dus, na lang denken wil ik toch nog eens alleen op reis. Maar ik heb werkelijk geen idee waar. Het zal vijf dagen met de trein worden. Want met de trein is gewoon geweldig. Een hele dag in de trein, niets anders doen dan lezen en uit het raampje staren, bestaat er nog iets beters? :9~
    Anywho. Mijn probleem is dit: geld en hitte en ervaring. Ik zal het in de vier windrichtingen uitleggen.
    *Noord: Het lijkt mij geweldig om de slaaptrein van Stockholm naar Narvik te nemen. Echter, voor een deel slaap je dan, dus je ziet niets. Ten tweede heb ik deze reis al eens ongeveer gedaan met mijn ouders. En ten derde moet je precies deze reis terug om terug te komen. :') Maar het is een optie. Misschien.
    *Oost: Ik ben daar vorig jaar nog geweest. Het was een ritje Praag, Bratislava, Budepest en Wenen, al heb ik van dat laatste niets gezien. Maar daar was ik eerder al eens. Misschien wil ik nog eens naar Warschau en andere mooie Poolse plaatsen. Of ik zou eens naar Vilnius, Riga en Talin willen gaan, maar dat mag niet met de interral. Oh en Berlijn is al een paar keer voorgesteld. Dat is inderdaad een ontzettend mooie stad, maar daar ben ik al drie keer geweest, en in Februari willen we daar nog eens gaan.
    *Zuid: Alles ten zuiden van hier trekt me niet zo geweldig aan. Of het moest al iets zijn als Zwitserland of Oostenrijk. Maar alles zuidelijker is mijn veel te warm. Mijn maximum hittegrens is iets van 25 graden.
    *West: Het lijkt mij geweldig om Engeland en Schotland te ontdekken, maar het is moeilijk om binnen vijf dagen het lang binnen te komen, een reis te maken en terug te komen (verbinding is slecht) en om dat goedkoop te doen. Als ik meer tijd heb, kan ik dat relatief goedkoper doen.

    Dus, dat zijn mijn problemen. Ideeën? Tips? Kom je mee?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Volgens mij zijn Zwitserland en Oostenrijk heel mooie landen om met de trein te doen, ik denk dat dat wel een aanrader is.
    Tips: goed informeren, via het net, maar als je tijd hebt misschien ook eens een reisbureau binnenspringen. Zij kunnen je ook helpen met tips. Je hoeft ook geen reis te boeken.(;

    Of ik mee kom? Graag, helaas steekt school daar een stokje voor.(no_chears)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!