• De serie dan, hoewel het dier ook mooi is en daarnaast is het ook mijn sterrenbeeld. In ieder geval, Veronica zendt het nu uit op zondag (drie afleveringen) en toen ben ik het tegen gekomen. Geen idee welk seizoen, ik denk 2, maar het kan ook seizoen 1 zijn.

    Kortom, ik zag via de zoekfunctie dat er nog geen topic over deze serie was dus vandaar,

    Want eigenlijk ben ik wel benieuwd wie er ook kijkt en waar je dan bent qua kijken.


    Physics is awesome

    Douceur schreef:
    Nope.. ik heb het opgenomen, ik denk dat ik het vanavond ga kijken.


    Handig. Ik heb twee afleveringen gezien, want mijn moeder wilde Heel Holland Bakt kijken en die begint net voordat de eerste aflevering van Scorpion begint.


    Physics is awesome

    N'awh.. ik hoop in ieder geval dat ze er allemaal op staan (,:


    chaos makes the muse

    Scorpion is mijn allerfavorietste serie ever.

    @Douceur

    Dat hoop ik ook voor je.


    Physics is awesome

    @Skrivbar

    Nog een fan, yeah! Waar ben jij met kijken? Wie vind je tot nu toe het leukst?


    Physics is awesome

    Ik wacht op het nieuwe seizoen :3 En ik heb wel een enorm zwak voor Sylvester maar vind Walter stiekem ook heel leuk.

    Ik hoop dat seizoen 3 snel op de buis komt. Ik vind Happy leuk. Ze is eigenzinnig en ze staat ook wel haar "mannetje" tussen al die mannen in haar team.

    Wat is het toch met Walter en Paige? Volgens mij horen ze bij elkaar, alleen hebben ze dat zelf nog niet helemaal door. Gelukkig was Toby het met me eens in een van de afleveringen.


    Physics is awesome

    Sylvester en Toby (,:

    Ik vind ook dat Paige en Walter bij elkaar horen (:


    chaos makes the muse

    @Douceur

    Eigenlijk zijn ze allemaal geweldig. Maar ik vind dat Sylvester wat meer aandacht mag krijgen. Ik vind dat hij zich nog wat op de achtergrond bevind.

    Yeah! Nu nog een shipname of is het daar nog te vroeg voor? Die aflevering dat Drew terug kwam, zat ik zo van, voor Ralph is het beter, want dan kan hij zijn vader leren kennen, maar ik had idee dat Walter en Paige elkaar eindelijk als iets anders dan collega's zagen en dan komt hij ineens op duiken. Ik had echt zoiets van: Fijn voor je zoon, niet fijn voor de moeder van je zoon. Ik bedoel, hij is wel weggelopen van hen en Walter zou dat niet doen, denk ik.


    Physics is awesome

    Seizoen 3 komt in het najaar uit, dus dan duurt het nog wel een poosje voor het op TV komt; maar ik kijk het gewoon online. Over Waige ga ik niks verklappen haha!