• Wisten jullie dat Over the Horizon, een "tune" van Samsung (waar ik dagelijks mee wakker wordt), een daadwerkelijk liedje is van 3:22? Soortvan soundtrack van Samsung, ik weet het niet precies. En ik vind hem echt prachtig :x
    Hoe ik hier achter ben gekomen: ik wilde wat gaan doen aan school en wilde wat muziek luisteren en was aan het frutten met mijn nieuwe tablet. Toen ben ik naar muziek gegaan om te kijken of er van die standaard dingen op stonden en toen vond ik deze. Als soundtrack en klassieke muziekliefhebber ben ik echt flabbergasted hoe mooi dit liedje is.



    Wat vinden jullie? En zijn jullie laatst achter iets gekomen wat je nog niet wist en aangenaam verrast werden?


    Deep inside, I've never felt alive

    Het meest gehate liedje op mijn mobiel, omg. Nee, nu gaat dit in mijn hoofd zitten. Ik gooi dat liedje er altijd meteen af wanneer ik een nieuwe mobiel heb, kan ik hem ook niet per ongeluk tegenkomen. Bleeeh.
    Maar wel grappig.

    Het laatste waar ik achter kwam en ook echt flabbergasted was, was het feit dat Colton Haynes homoseksueel is. Want serieus, dat wist ik nog niet, lol. Ik had het ook niet achter hem gezocht, anders had ik dat al lang opgezocht, ik kwam er toevallig tegen omdat ik gay actors opzocht, lol.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 20:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik geloof dat ik het eigenlijk helemaal niet ken, maar ik heb ook nog nooit een Samsung gehad, volgens mij. Ik vind het wel erg mooi! En ik ken die verbijstering als je er opeens achter komt dat die dertig seconden of zo die je ergens van kende eigenlijk deel zijn van een heel nummer, want dat heb ik al meerdere keren gehad met soundtracks van series, haha. Het blijft mild bizar. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het klinkt een beetje als Sims 4 muziek.

    Litten schreef:
    Het klinkt een beetje als Sims 4 muziek.


    Haha inderdaad, ik heb de sims maar tot en met 3 gespeeld maar ik zie het scherm al zo laden voor mijn ogen. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.