• Awel ja, de eerste winter dat ik op kot zat, heb ik muizen door mijn kamer horen lopen 's nachts. Toen heb ik uitgevonden waar ze vandaan komen, en het gat gedicht. En nu draaide ik mij net om, om klaarlichte dag, en ineens trippelt er een muisje door mijn kamer. Wtf. Ik zit wel op het gelijkvloers naast de keuken, dus het is op zich niet vreemd. Maar ik had ze liever niet gehad. Toen ik vorig jaar terug kwam na de kerstvakantie hadden ze mijn kast overhoop gegooid, en in mijn bed gepoept en geplast. Het ergste was nog wel dat ik voor de vakantie schoon beddengoed had opgelegd!
    Buh, we zullen eens zien waar dit op uitdraait zeker.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aiai, niet meer alleen, maar niet op een fijne manier. :') Misschien kan je ze vangen en houden? :')


    What would Emma do?

    Hoewel ik muizen schattige beestjes heb, zou ik ze toch liever niet als ongewenst huisdier hebben (zeker niet als ze 'cadeautjes' achterlaten :p )


    The soul needs autumn.

    Je mag mijn kat wel lenen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Katten doen wonderen.
    Ik heb er vier en mijn tuin staat dus bekend als doodszone voor muizen, ratten, mollen en vogels.:W


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Katten! Die doen inderdaad wonderen, maar sommige honden ook. :') Hier heeft mijn hond al enkele muizen gevangen en ook mijn kat vind het heel leuk speelgoed. :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sauropoda schreef:
    Aiai, niet meer alleen, maar niet op een fijne manier. :') Misschien kan je ze vangen en houden? :')


    Dat probeerde ik met ongewenste jonkies van een tamme en een wilde muis en dat ging niet (huil) . Wilde ik toch ff delen.


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Hehe, ik ken het probleem. Het zijn lieve beestjes, maar dat ongewenste mogen ze wel achterwege laten. Katten zijn in dat geval een heleboel hulp.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hebben ze zo hard hun best gedaan om bij je te komen wonen en dan noem jij ze ongewenste gasten?! :o
    Ze hebben zelfs housewarmingsgifts voor je achtergelaten!
    Psssshh, jij bent wel heel meedogenloos! (cat)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 17:59 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss