• The Originals Thema Wedstrijd

    Georganiseerd door Cuoco & Yeun


    "This is family business."

    DEELNEMERS:
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.

    Welkom bij de The Originals Thema wedstrijd, deze wedstrijd zal bestaan uit zes rondes!
    Elke ronde zal een week duren, met de mogelijkheid tot drie dagen uitstel.


    Wat moet je doen?
    - Een thema wedstrijd spreekt voor zich. Wees zo creatief mogelijk, met als uitgangspunt The Originals.
    De opdrachten kunnen bestaan uit een foto edit maken, een gedicht, een one shot, een lijstje, een filmpje, etc.
    Welke opdrachten we gebruiken, houden we echter nog even geheim!
    - Wij zoeken 15 deelnemers voor deze wedstrijd!
    - Wij werken met cijfers. Dit betekent dat je per opdracht een cijfer krijgt en wie aan het eind van de wedstrijd het beste gemiddelde heeft wint!
    - Bij te laat inleveren gaat er per dag 1 punt af. Dus elke dag dat je te laat ben gaat je cijfer 1.0 omlaag.
    - We geven beide voor elke opdracht één cijfer, waar we een gemiddelde van maken. We geven beide feedback op de opdracht.
    - Prijs: Een promotie van een creatie naar keuze op de profielen van ons beiden plus een promotie-topic voor deze creatie in één van de promotie subfora. En natuurlijk de eer!

    Opdrachten:
    1. Vrije opdracht
    2. Schrijfopdracht
    3. Filmopdracht
    4. Gedichtopdracht
    5. Profielopdracht
    6. Foto-opdracht

    Opdracht 1
    In deze opdracht kiezen jullie een ship uit een lijst die wij voor jullie hebben samengesteld. Deze lijst zal volgen zodra er 15 deelnemeers zijn. Elke ship mag slechts één keer gebruikt worden. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Het zijn niet alleen romantische ships, maar ook ships gebaseerd op familiebanden of vriendschappen. Je bent vrij om met deze ship te doen wat je wilt, van het maken van een quiz tot het schrijven van een one shot tot het maken van een collage, het is aan jou, zolang het maar gebaseerd is op de gekozen ship. Wees zo origineel en creatief mogelijk!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 18:59 ]


    Danmarks Dynamite.

    Mijn topics.


    "Family don’t end in blood”

    Aan deze wedstrijd wil ik echt meedoen. Maar ik kan geen filmpjes maken...


    She wanted a storm to match her rage.

    Womanity schreef:
    Aan deze wedstrijd wil ik echt meedoen. Maar ik kan geen filmpjes maken...


    Het is vrij simpel wanneer je de goede apps gebruikt, we zullen voor diegene die echt niks ervan af weten wel een beetje uitleggen welke apps gebruikt kunnen worden tegen die tijd. :-)


    Danmarks Dynamite.

    Cuoco schreef:
    Het is vrij simpel wanneer je de goede apps gebruikt, we zullen voor diegene die echt niks ervan af weten wel een beetje uitleggen welke apps gebruikt kunnen worden tegen die tijd. :-)

    Ik ga er geen apps voor installeren. Mocht het iets anders zijn dan een filmopdracht, dan had ik mee gedaan. Voor nu volg ik dit topic even om te kijken wat iedereen zal maken c:


    She wanted a storm to match her rage.

    Ik wil echt heeeel graag meedoen, maar ik heb wel maar tijd hiervoor vanaf volgende week :x
    Ik ga het sowieso volgen ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Er is drie weken door de wedstrijdhouders niet gereageerd geweest --> Slotje.


    Take me to wonderland