Oké, ik weet niet of dit hier of bij school moet, maar dan nog. Ik ben echt razend blij voor m'n moeder.
Mijn ma is dus van opleiding een lerares lager onderwijs. Dat is echter een job die ze al jaren niet meer doet omdat ze het kotsbeu was voor een klas te staan. Sindsdien heeft ze voornamelijk HR en andere administratieve dingen gedaan bij bedrijven. Nu is dat iets waar ze wel goed in is, maar waar ze niet bepaald blij mee is. Ze is iemand die graag iets met mensen doet, die graag ziet dat ze iets bereikt heeft, of graag dat gevoel heeft in elk geval.
Nu heeft ze dus besloten opnieuw te gaan studeren. Dus vanaf september gaat ze verpleegkunde gaan doen aan het VIVES in Kortrijk and I'm so bloody happy for her, want ik weet zeker dat ze daarin haar ding zal vinden. Meer dan in papierwerk of voor een klas staan, in elk geval.
Ik moest dit even delen. Wanneer waren jullie voor het laatst heel blij voor iemand? c:
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried