• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:28 ]

    Ligt niet alleen aan jouw PC, want ik heb het ook. Whoops, daar ging dus iets behoorlijk mis. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ligt niet alleen aan jouw PC, want ik heb het ook. Whoops, daar ging dus iets behoorlijk mis. :'D


    Ik schrok me dood! Hopelijk is het topic nog te redden want ik heb een halfuur lang naar geluid's fragmenten lopen zoeken.

    Misschien heb je per ongeluk een foutje gemaakt in je code. Het grootste probleem nu is dus dat je jouw bericht niet meer kunt aanpassen. :'D


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Misschien heb je per ongeluk een foutje gemaakt in je code. Het grootste probleem nu is dus dat je jouw bericht niet meer kunt aanpassen. :'D


    Ik heb alleen youtube /youtube gedaan. Tussen [ ]

    Ik wist dat er problemen waren met youtube video's maar een hele topic dat zwart wordt is nieuw :').


    Seasons will change, but I shall remain

    Je kan het topic nog wel normaal bekijken/berichten aanpassen op je mobiel


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    Je kan het topic nog wel normaal bekijken/berichten aanpassen op je mobiel


    Ja maar ik weet dus niet wat ik fout heb gedaan.

    Litten schreef:
    (...)

    Ja maar ik weet dus niet wat ik fout heb gedaan.

    In een quote zetten?


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik heb het denk ik gefixt (door de youtube linkjes in URL te zetten.

    Het is pas raar dat dit niet algemeen bekend gemaakt is. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Het is pas raar dat dit niet algemeen bekend gemaakt is. (cat)

    Als het goed is zijn de mods aan het overleggen of er een algemeen topic komt. Ik had maar een mod een gb gestuurd doen ik weer een topic tegenkwam die vastgelopen was.

    Maar filmpjes in een quote werken. En via de mobiele versie werkt alles nog en kan je het aanpassen.

    Assassin schreef:
    Het is pas raar dat dit niet algemeen bekend gemaakt is. (cat)

    Inderdaad. En ik snap niet dat ze de filmpjes niet in een spoiler zetten, want het is wel bekend dat sommige laptops van users gaan crashen met youtubefilmpjes zomaar in een topic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Inderdaad. En ik snap niet dat ze de filmpjes niet in een spoiler zetten, want het is wel bekend dat sommige laptops van users gaan crashen met youtubefilmpjes zomaar in een topic.


    Iemand vroeg om videos, dus dan is diegene wel zeker dat zijn/haar pc niet zal crashen. En als iemand op een topic drukt met ''Ik ben opzoek naar geluids fragmenten'' kan diegene het verwachten. (':

    Litten schreef:
    (...)

    Iemand vroeg om videos, dus dan is diegene wel zeker dat zijn/haar pc niet zal crashen. En als iemand op een topic drukt met ''Ik ben opzoek naar geluids fragmenten'' kan diegene het verwachten. (':

    Je zegt zelf ook in het topic dat je er last van hebt, dus dan vind ik het raar dat men niet bij zichzelf gaat denken: 'Hey, dit gaat zo niet werken, laat ik het onder een spoiler doen!' En dat een persoon er geen last van heeft, betekend niet dat anderen er geen last van hebben. Beetje zelfzuchtig dit. Daarnaast zijn er wel meerdere topics dan alleen deze, op dit forum + ik heb niet in dat topic gekeken, omdat ik het wel aan zag komen met de open video's door inderdaad te titel. Maar dan is het nog wel frustrerend dat je een topic niet binnenkomt en iemand zo slim is geweest de video's weer open te houden, dat iemand anders er last van heeft. Come on, zulke klachten over video's zonder spoiler/quote zijn wel eerder geweest.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 10:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan een Mod het bericht van Histoire op dat topic even in een Quote zetten? De hele pagina loopt weer vast.

    Lolicia, ik had het verkeerd begrepen. Sorry.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 17:25 ]