Kelmeckis schreef:
*Applaus* Wat ontzettend goed van je. Vond je het spannend?
Behalve mooie afbeeldingen gevonden te hebben op WHI, schattige Sterek fanfic (op AO3) en dat maar liefst twee mensen een cover voor me willen maken, is er niet veel spannends gebeurd.
Morgen word een leuke dag, mijn oma komt langs, ik heb een sollicitatiegesprek en ik heb morgen een rijles (bij een andere instructeur). Nummer 2 en 3 vind ik heel spannend dus ik hoop dat het goed gaat.
Eerst niet, toen ik op het industrieterrein reed viel het mee. Maar toen ik echt de weg op ging kwamen de zenuwen. Maar het ging hartstikke goed! Morgen weer, kan niet wachten. Veel plezier en succes morgen hè!
Barristan schreef:
(...)
Jawel, maar niet zonder rij-instructeur. Die kan ingrijpen en aan je stuur zit als je iets fout doet :'D
Oh, ik rij inmiddels nu al twee weken al continu alleen naar mijn werk: veertig minuten heen, veertig minuten terug. Héérlijk, behalve als andere rijders vreemd/irritant gaan doen.
Als je naast mij zou zitten in een auto waar ik denk dat ik alleen zit, vloek ik echt tijdens de hele weg. Maarja, ik doe dan ook nooit iets verkeerd :x
Je zult je nog verbazen wat bestuurders allemaal doen in het verkeer als ze zien dat je niet in een lesauto zit. (Bijvoorbeeld vandaag: sta ik op een soortvan helling (als ik mijn rem zou loslaten, zou ik achteruit rollen) voor het stoplicht. Rolt de auto voor mij ineens zachtjes achteruit. Ik denk: die stopt zo wel, want ja, dat is logisch. Botst hij bijna tegen me aan, druk ik nog net op de toeter en vervolgens een kleine "Bof!". Ik snapte er helemaal niets van.)
Haha ja, ik denk dat ze nu wel minder rekening met je houden ja. Aan de andere kant, bij mij in de buurt waar een 30-zone totaal overbodig is kan ik nu lekker harder rijden. Dus het heeft ook zo zijn voordelen!
JamesPotter schreef:
(...)
Alleen met instructeur en die lessen zijn duur! (Gemiddeld 30/40€ per les in mijn omgeving)
en wat gaaf! Ik mag maandag examen doen! Hopelijk slaag ik ook
Heb je nog geluk. Mijn lessen waren 64 euro... Ik reed eerst bij een goedkopere, zo'n 60 euro geloof ik, maar die waren bar slecht. Succes maandag, laat je even weten hoe het gegaan is?
Ledecky schreef:
(...)
Maar moesten jullie niet altijd lessen nemen bij een instructeur? Was dat niet het verschil met België? Ik ben echt zo hard in de war. :')
Ja, jullie mogen ook met je ouders in je eigen auto geloof ik, wij niet. Wij moeten in een lesauto waarbij de instructeur ook een koppeling en rem (soms ook gas) heeft en hij moet bepaalde diploma's enzo hebben. Daardoor is het allemaal vet duur.
@De rest (ik kon moeilijk iedereen gaan quoten hahaha): dankjewel!
It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...