• Nu toch iedereen zo'n toppic opent sluit ik me er even heel kinderachtig bij aan en ga ik dat ook doen.
    Bill, ons lieve hippie duitse kiendje, is helemaal niet orgnieel. Zowat al zijn poses zijn afgekeken, zijn haar, make-up en kleding ook.
    Iedereen is heel stoer met stropdassen, studs, wannab-skinnies, skulls en nog meer van die troep.
    Maar dames en heren zal ik u is zeggen waar Bill en de halve wereld [vooral duitsland] dat vanaf gekeken hebben?
    Juist ja.. Van Nena. Dat overhippe wijf, dat bijna 50 is liep begin jaren 90 al rond met skulls, studs, blokjes riemen, allstars, en noem maar op.

    Dus... x]

    Oké dit gaat nergens over maar toch moest ik het even kwijt


    Wie du mir, so ich dir.

    Hell yeah. Go, Kirs!
    Apendrol.


    Sing the song of the stars for me.

    Ghaha, go kirsten (?) (yeah) ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    *denkt weer diep na*
    Eigenlijk wel...


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Is ook niet raar dat Billie andere mensen na-aapt. Nu heb ik hem nog minder graag omdat hij niet uniek is al wist ik wel dat ie niet uniek is.

    Is ook niet raar dat Billie andere mensen na-aapt. Nu heb ik hem nog minder graag omdat hij niet uniek is al wist ik wel dat ie niet uniek is.
    Idd hij is nog steeds wel dezelfde flapdrol, maar iedereen vind dat hij orgineel is, maar dat is hij dus niet >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    Iedereen kopieërt wel eens iets van anderen, dus ik ga er mn hoofd niet over breken of het nou waar is of niet :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)Idd hij is nog steeds wel dezelfde flapdrol, maar iedereen vind dat hij orgineel is, maar dat is hij dus niet >.<

    ik haat mensen die onorigineel zijn

    Bill is niet origineel, nee.


    -

    YO GO! x]

    hah dat wist ik al
    en als ik dat zei toen die lolita's tegen mijn kar reden omdat hij visual kei is lachten ze me uit -_-"
    nouja een paar toch


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    níemand is meer orgineel

    Originaliteit bestaat niet meer i think xD


    We can only learn to love by loving.

    Like, niemand is origineel! Dus waarom zou Bill dat dan meteen moeten zijn, zelfs Sinterklaas is niet origineel -,-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Like, niemand is origineel! Dus waarom zou Bill dat dan meteen moeten zijn, zelfs Sinterklaas is niet origineel -,-


    nee wnt hij aapt de kerstman naa !


    We can only learn to love by loving.

    Nu toch iedereen zo'n toppic opent sluit ik me er even heel kinderachtig bij aan en ga ik dat ook doen.
    Bill, ons lieve hippie duitse kiendje, is helemaal niet orgnieel. Zowat al zijn poses zijn afgekeken, zijn haar, make-up en kleding ook.
    Iedereen is heel stoer met stropdassen, studs, wannab-skinnies, skulls en nog meer van die troep.
    Maar dames en heren zal ik u is zeggen waar Bill en de halve wereld [vooral duitsland] dat vanaf gekeken hebben?
    Juist ja.. Van Nena. Dat overhippe wijf, dat bijna 50 is liep begin jaren 90 al rond met skulls, studs, blokjes riemen, allstars, en noem maar op.

    Dus... x]

    Oké dit gaat nergens over maar toch moest ik het even kwijt


    Ben het zo erg daar mee eens! Nena is de enige orginele dan