• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Soms zou ik gewoon willen dat ik mijn organen kon inwisselen voor fatsoenlijk werkende exemplaren.


    26 - 02 - '16

    Waarom ligt mijn vinger open... kan me niet herinneren dat ik mezelf gesneden heb. En ook nog op zo'n vervelende plek.

    Documentaires kijken op de luie zondagmiddag. Heerlijkkk. ^^

    Krolock schreef:
    Waarom ligt mijn vinger open... kan me niet herinneren dat ik mezelf gesneden heb. En ook nog op zo'n vervelende plek.

    Documentaires kijken op de luie zondagmiddag. Heerlijkkk. ^^


    Dat heb ik dus altijd met van die krassen op random plekken van mijn lichaam. Achteraf blijken ze dan vaak van de kat te komen, haha


    26 - 02 - '16

    Pff okay misschien moet ik inderdaad maar gewoon kappen met klagen, want zelf ben ik nog vele malen hinderlijker.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Whoop fancy Gryffindor today :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Babysquirrel schreef:
    uhh ik slaap nog fuck off pls :W

    ^Squirrel, y u got scaredd?

    It's monday. Not enough reason?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    We zijn net twee dagen alleen thuis en het huis is nu al een bende want mijn zus ruimt niks op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Dat heb ik dus altijd met van die krassen op random plekken van mijn lichaam. Achteraf blijken ze dan vaak van de kat te komen, haha

    Ik heb een hond, maar haar nagels zijn niet scherp.
    Ik heb sinds kort ook een groot litteken op mijn bovenbeen, zelfde verhaal; geen idee hoe ik er aan kom. :') Te hoge pijngrens misschien.

    'Ik ruim na het werken de zooi van mijn avondeten op. Ik ben om 21.00 klaar maar ik nu beginnen.' Een dag later ligt het het er nog steeds en ik weiger haar troep op te ruimen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat een leuke playlist


    Your make-up is terrible

    Sableye schreef:
    (...)
    It's monday. Not enough reason?


    Lots of reason. Thank the lord it's still sunday.


    Heaven is a place that we all have

    Hou op met je Jan Shit muziek! Je speelt het nu al 3 uur af en ik word er ech- NEE NIET DAT LIED. Het is tenminste geen Jan Shit, maar Rosanne van Nick en Simon is 100000x erger. Ik ga huilen in een hoekje


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    “Look, Sorek, I really care about Spock, alright, and right now we’re just good friends—good friends who happen to be married and are raising a child together.”

    Heb ik recent nog gezegd hoeveel ik van fanfic houd? Fanfic is behoorlijk magisch. (bloos)

    Edit:

    “I know what you’re doing,” Jim tells him, pulling a blanket up over Sorek and tucking it around his shoulders like he prefers.
    “I am currently doing several things at once,” Sorek says. “To which are you referring, Jim?”
    Jim groans, “You learned that from Spock.”
    Sorek looks pleased.


    Ik sterf hier een langzame dood en het is geweldig, tbh.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 13:36 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    JamesPotter schreef:
    Hou op met je Jan Shit muziek! Je speelt het nu al 3 uur af en ik word er ech- NEE NIET DAT LIED. Het is tenminste geen Jan Shit, maar Rosanne van Nick en Simon is 100000x erger. Ik ga huilen in een hoekje


    Wij moesten dat elke week bij muziek zingen in de tweede dankzij een vriend die zichzelf geniaal grappig vond... trauma's 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Zoveel zin in Parijs. Nog iets maar anderhalve week.


    "Ignite, my love. Ignite."