• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Ik mis Pim, al helemaal nadat ik mijn zus heb gebeld vandaag; Pim is helemaal van slag, verdrietig en alles, en eet slecht ):


    26 - 02 - '16

    En toen was ik vergeten brood uit de vriezer te halen, dus kan ik niet ontbijten.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben echt moe. Waarom kan ik niet meer slapen?


    Your make-up is terrible

    Erieka.
    Is er ook nog wat anders dan pil en prikpil?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Erieka.
    Is er ook nog wat anders dan pil en prikpil?


    Ehhh... Pfoeh, volgens mij kan je ook een buisje in je arm laten zetten. Is even vervelend, maar dan heb je echt 2 jaar oid geen omkijken er meer naar (;


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Ehhh... Pfoeh, volgens mij kan je ook een buisje in je arm laten zetten. Is even vervelend, maar dan heb je echt 2 jaar oid geen omkijken er meer naar (;

    Awesome. Ik ga het eens aan de dokter vragen hahha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik maak me zo'n zorgen om mijn kat )':


    26 - 02 - '16

    Headache, be gone!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Erlebnis schreef:
    Ik maak me zo'n zorgen om mijn kat )':

    Hij heeft heimwee denk ik


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Hij heeft heimwee denk ik


    Ja, denk het ook. Sowieso een vorm van verlatingsangst.. Het beestje is altijd van slag als ik weg ben, al is het maar omdat ik naar werk ga of naar mijn vriend..


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Ja, denk het ook. Sowieso een vorm van verlatingsangst.. Het beestje is altijd van slag als ik weg ben, al is het maar omdat ik naar werk ga of naar mijn vriend..

    Ja dat herken ik. Onze vorige kat had er ook last van, arm beestje. Gelukkig kunnen ze drie weken zonder eten, en dan gaan ze heus wel eten. Het komt goed <3

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 13:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Ja, denk het ook. Sowieso een vorm van verlatingsangst.. Het beestje is altijd van slag als ik weg ben, al is het maar omdat ik naar werk ga of naar mijn vriend..


    Wat is er dan allemaal met Pim? ;c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Trikru schreef:
    (...)
    Ja dat herken ik. Onze vorige kat had er ook last van, arm beestje. Gelukkig kunnen ze drie weken zonder eten, en dan gaan ze heus wel eten. Het komt goed <3


    Ik heb mijn zus maar op het hart gedrukt dat ze de deur naar mijn kamer open moet laten zodat Pim daar altijd heen kan. Verder maar wat meer natvoer geven, want Pim is daar gek op (:


    26 - 02 - '16

    Miall schreef:
    (...)

    Wat is er dan allemaal met Pim? ;c


    Hij is van streek, waarschijnlijk heimwee, en eet daardoor nogal slecht. Ik maak me zorgen


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Hij is van streek, waarschijnlijk heimwee, en eet daardoor nogal slecht. Ik maak me zorgen


    Meh. :c Waarom ben je weg dan?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.