• Vergeef me de typfouten, ik ben op mijn mobiel.

    Aaaanyways, mijn vriend komt nar me toe voor een weekje en we zoeken activiteiten. Tis namelijk zo dat hij net een meniscusoperatie heeft gehad en op krukken loopt. Dus dat beperkt t al. Ook woon ik in een boerengat dus ik vind het heel moeilijk om iets te verzinnen om te doen.

    Kunnen jullie ons helpen? Alvast heel erg bedankt!

    Liefs


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    *Evil laughs* Ghe. Ghe. Ghe.



    Jaaaaa, I went there. :'D



    Bordspellen? Die speelde mijn ex en ik graag. Of een Harry Potter-marathon houden? Wacht, geen vraagteken: Een Harry Potter-marathon houden!
    Dus ja, films kijken, series kijken, zoiets?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    *Evil laughs* Ghe. Ghe. Ghe.



    Jaaaaa, I went there. :'D



    Bordspellen? Die speelde mijn ex en ik graag. Of een Harry Potter-marathon houden? Wacht, geen vraagteken: Een Harry Potter-marathon houden!
    Dus ja, films kijken, series kijken, zoiets?


    Manooooon! :'D



    Bordspellen sowieso ja. Maar als hij een film een keertje heeft gezien hoeft ie 'm geen tweede keer te kijken dus een HP marathon gaat 'm helaas niet worden hahah.
    Maar films en series doet ie op het moment al vet veel dus dat leek me eigenlijk niet zo leuk tenzij niet anders kan.

    Dankjewel though. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Koekjes bakken! Of schilderen of iets.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Collages maken dingen uit tijdschriften of kranten? C:


    Uno is overigens ook heel leuk C:


    26 - 02 - '16

    Dus even rondlopen met de hondjes word het ook niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eledhel schreef:
    Koekjes bakken! Of schilderen of iets.


    Koekjes bakken kan denk ik wel. Hij is niet zo van het schilderen/creatief bezig zijn als het niet met hout te maken heeft.

    Erlebnis schreef:
    Collages maken dingen uit tijdschriften of kranten? C:

    Uno is overigens ook heel leuk C:


    Dunno of hij dat leuk vinden zal maar ik kan het voorstellen! :3
    En Uno hebben wij niet. Maar wel andere bordspellen! c:

    Sableye schreef:
    Dus even rondlopen met de hondjes word het ook niet?


    Helaas niet nee. We hebben een rolstoel dus we gaan wel even wandelen, maar een flinke ronde zal 'm vast niet worden.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ooooh, speel monopoly! Dan weet je direct of jullie relatie sterk genoeg is. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt