Twee weken lang mijn mobiel niet gebruiken is misschien toch niet zo'n goed idee... ik weet zeker dat hij volgende week ontploft als ik whatsapp en dergelijke weer opstart. Ohgod.
En watdefeck, waarom deed de douche het zo raar hier. Vind het sowieso al belachelijk dat ze met muntjes werken op EEN CAMPING, maar dat hij dan eerst gigantisch heet wordt, waardoor je niet eens kan douchen en vervolgens bang bent dat je tijd er bijna op zit, is niet bepaald een geweldige manier van wakker worden. En al helemaal niet als dat ding besluit om opeens de hele tijd aan te blijven en jij je kleding niet fatsoenlijk aan krijgt omdat alles nat wordt. En nu heb ik mijn haren niet kunnen wassen omdat ik bang was dat die douche uit viel en ik daar zou staan met shampoo in mijn haren. GAWD.
En ik vind het stom dat de enige persoon waar ik echt mee kan afspreken, op vakantie gaat zodra ik thuis ben. En ik had de andere persoon - waar ik nog nooit dingen mee heb gedaan buiten school om - nog misschien een datum moeten doorgeven voor de HP expo, oeps.
En ik maak me enigszins druk om de nieuwe opleiding omdat ik gewoon heel erg tegen school op kijk door de laatste jaren van slechte ervaringen. En ik weet niet wat ik wil met mijn toekomst dus ik weet ik niet wat ik wil met deze opleiding maar ik moet toch iets kiezen anders blijf ik een forever-alone-verdoemd-oud-honden-vrouwtje die achter de geraniums zit en met een wandelstok naar de brutale jeugd zwaait omdat ze weer eens op mijn gazon lopen.
The struggles are real.