• Hooi, ik kwam dit tegen via hln.be:

    Bouwvakker verstopt Wally op werf zodat kindjes van ziekenhuis aan overkant hem elke dag kunnen zoeken



    Een bouwvakker met een bijzonder groot hart besloot iets leuks te verzinnen voor de kinderen in het kinderziekenhuis aan de overkant van de werf waar hij werkt in South Bend, Indiana.

    Hij maakte samen met zijn dochter een grote Wally zodat de kindjes elke dag het spelletje 'Waar is Wally' kunnen spelen.
    Jason Haney (links) met Wally en een dokter van het kinderziekenhuis. "Ik wil gewoon een glimlach op hun gezicht toveren", zegt hij.



    Als de kindjes de grote Wally gespot hebben, duikt de gestreepte loebas weer ergens anders op, en kunnen de kindjes opnieuw vanuit hun raam in het Memorial Children's Hospital de zoektocht inzetten.






    Ik vind dit echt heel erg leuk bedacht van die man!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Oh herinneringen toen ik in het ziekenhuis lag en ze mijn wonden schoon moesten maken moest ik met al die pijn naar die verdomde Waldo zoeken. Echt en dan was je klaar moest je je z'n familie zoeken. Bah xD Maar dit is wel een hele leuke tijdsdoder en een mooi initiatief van die man.

    Oh wauw, dat is echt super leuk!! Net zoals de ruitenwassers die zich als superhelden hadden verkleed!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Had ik gisteren ook al gezien, echt een leuk idee van die man!


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Super lief dit!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aw, wat een leuk idee. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan