• Hallo allemaal,
    Ik ben nu bezig met een opdracht voor school. Hiervoor moeten we een titel kiezen uit een lijst en rond die titel een verhaal verzinnen.
    Ik heb voor de titel "Broken" gekozen maar ik kan echt geen verhaal verzinnen.
    Kan iemand mij daarmee helpen?
    Bedankt alvast ;)
    Xx Ivy


    Always remember; you're stronger than you seem,,braver than you believe and smarter than you think.

    Een verhaal waarin iets waardevols voor iemand gebroken is, dat van een familielid was en ze dan op zoek gaat naar het verhaal achter het waardevolle ding?

    Het verlies van iemand of een harde klap voor iemand, zoals een ernstige ziekte die ontdekt wordt bij de hoofdpersoon. Of iets simpel zoals hierboven al gezegd is geweest of liefdesverdriet of zo.


    16 - 09 - '17

    Leuke opdracht! Alles in iemands leven lijkt goed te gaan totdat zijn geliefde sterft.
    Of iets als dit: Iemand die een ongeval heeft, de hoofdpersoon overleeft het maar komt later te weten dat hij zijn vader heeft aangereden.


    I wanna be a wizard!

    Broken ..

    Alles kan breken
    Liefde
    Botten
    Glas
    Zelfvertrouwen
    Of symbolisch: de hemel, maan, zon, licht
    Emotie
    Iets waardevols
    Normale leven...


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Daarbij moet ik meteen denken aan een gevallen engel met gebroken vleugels, die eraf zijn gebroken zeg maar


    obsessive rage

    Pfoeh. Ik moet aan iemand denken die heel gelukkig is en alles verliest wat hem/haar dierbaar is.


    26 - 02 - '16

    Het idee van Verloren is erg mooi, kun je misschien dan later nog uitbreiden voor op quiz!

    Dank jullie wel voor de reacties! Ik heb zeker leuke ideeën gezien :)
    Ik denk dat ik misschien het idee van Verloren ga gebruiken voor een verhaal op quizlet!
    X


    Always remember; you're stronger than you seem,,braver than you believe and smarter than you think.