Mysticals schreef:
ik weet hoe je je voelt en het is echt geen pretje. Vooral omdat ik afstand nam van vrienden die jongens waren tijdens mijn relatie met mijn ex. En hij nam niet eens de moeite om zijn gedrag aan te passen tegenover mij. Want bij zijn vrienden was ik gewoon een vreemdeling in zijn ogen. That hurts like hell.
Ik vind zelf dat als je in een relatie bent je gedrag ook moet aanpassen tegenover anderen. Ookal is het je beste vriend. Tenslotte is het je vriend(in) waarmee je je leven gaat delen, niet je beste vriend(in).
Ik zou het echt nog een keer met hem erover hebben want jij verdient echt niet om zo te voelen in je relatie, terwijl hij lekker zit te chillen met zijn vrienden.
Ik vind het echt naar voor je dat hij je eerder heeft bedrogen. Ik voel je helemaal en ben er ook echt voor je als je iemand nodig hebt om mee te praten.
Big hugs sweet.
Bedankt voor je lieve reactie! <3
Dat is inderdaad niet fijn, vooral niet omdat jij de moeite wel hebt gedaan om afstand te nemen en je aan te passen. In een relatie is het geven eb nemen, dan verwacht je hetzelfde wel terug. Al helemaal als je dan ook nog eens een 'vreemdeling' bent in de ogen van zijn vrienden. Jij verdient veel beter! En ik hoop dan ook dat je een lieve en leuk persoon tegen komt, die wel moeite voor jou doet!!
Ik ben het met je eens, uiteindelijk ben ik diegene met wie hij zijn leven moet delen. Niet met zijn beste vriendin. Het is gewoon jammer dat het zo is gelopen, tussen X en mij. We liggen elkaar niet en dat komt omdat het vanaf het begin niet goed ging. Ik denk oprecht als we 'vriendinnen' waren geworden, ik er heel anders tegen aan zou kijken. Dan zou ik er veel beter mee kunnen omgaan.
En lief van je dat ik je altijd een berichtje mag sturen! Het zelfde natuurlijk ook voor jou, als je iemand nodig hebt om te praten mag je me altijd een berichtje sturen! (:
[ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 7:45 ]