• Naam
Victoria Benson
• Rol in het verhaal
Tour manager – bot gezegd: regelt bijna alles en fixed de problemen, stuurt ook mensen aan
(Ik heb op internet eventjes gezocht en heb een lijstje gevonden wat een tourmanager allemaal doet, dus als ik dat erbij moet zetten hoor ik het graag)
• Leeftijd 26
• Karakter
Een echte Engelse meid, opgegroeid in een dorp, vrolijk en gezellig, met altijd een sarcastische opmerking of een leuke grap achter de hand. Ze lacht veel.
Emotioneel, enthousiast en nieuwsgierig. Soms iets te layed back in het regelen van dingen. Romantisch en soms wat laks, maar heeft bijna alles over voor haar dierbaren. Ze is een zelfverzekerde sterke vrouw.
Met haar werk is ze juist heel zakelijk, professioneel en punctueel. Toch weet ze dat werk ook iets leuks is en dus is ze erg vriendschappelijk en joviaal met haar collega’s.
Ze heeft een hekel aan vrouwen die zeggen “mijn collegaatjes” en is dol op pizza en spaghetti. Een biertje en een wijntje gaan er beide gemakkelijk in, maar het liefst op een avondje met vrienden.
• Achtergrond
Ze komt uit een normaal gezien, een oudere broer en een broertje en een zusje, met best grote leeftijdsverschillen. Het was nooit echt een drukke gillende boel, waar zij dus nu haar toekomstdroom van heeft gemaakt: een groot gezin met gillende kinderen rond het aanrecht en de geur van versgebakken appeltaart door het huis.
Ze heeft gestudeerd en ging hiervoor naar Londen. Direct was ze verliefd op de stad en het stadse leven. Nu al een aantal jaar daar wonend is ze helemaal blij met haar piepkleine, best wel dure appartementje.
• Hobby’s
Films en series kijken, terrasjes pakken en lekker eten. Shoppen (je hebt nooit genoeg schoenen) en reizen – ze gaat vaak naar Italië, het liefst naar Rome en neemt telkens iemand anders mee om alle klassieke verhalen aan te vertellen. Ze houdt van voetballen ook al kan ze er helemaal niks van en ook zingen doet ze graag – zo vals als wat. De radio staat altijd bij haar aan en ze is blij dat ze nu in de muziekwereld werkt.
• Uiterlijk
Een blondine met lange haren, in de punten zit soms wat slag. Haar haren willen vaak niet mee werken dus heeft ze het vooral los of in een paardenstaart. Ze is mooi slank, met grote borsten, dol op hakken en kan er ook goed op lopen. Een brede glimlach en een schaterende luide en vooral aanstekelijke lach.
Victoria Benson
Met een rommelige knot op mijn hoofd, mijn wangen rood, danste ik door mijn appartementje in Londen. De muziek stond hard, opdat hij boven de stofzuiger uitkwam.
Het was weer tijd geweest voor de grote schoonmaak, die een traditie was geworden ter voorbereiding van een reis met werk. Na één keer te hebben verzuimd was ik stiekem gaan geloven dat het ook geluk bracht. Die ene keer had genoeg ellende en problemen veroorzaakt voor tien reizen, maar ik mocht alles in één oplossen.
Een ster in de gevangenis, een hotelkamer in de fik, een optreden dat gecanceld en verzet moest worden en een grote groep fans die achter de juiste hotelkamer waren gekomen. Ik kon wel huilen. Maar na die horrorreis had ik mijn traditie niet meer in de steek gelaten, vandaar dat ik nu grondig stond te boenen.
Plukken haar waren uit mijn knot gevallen, ik voelde me vies door het laagje zweet over mijn huid en ik wist gewoon dat mijn wangen zo rood als tomaten waren. Het was heet en ik was toe aan een pauze.
Met een glas cola – met ijs – en een reep chocola zat ik uit te puffen op een hoge stoel. Mijn mobiel zoemde: mijn beste vriendin wilde mij nog zien voor vertrek. We spraken af om de volgende ochtend te gaan ontbijten samen.
Net afgekoeld, weer gehydrateerd en klaar om te beginnen, ging mijn bel. Ik haastte mij naar de deur, streek nog gauw mijn haren achter mijn oren en nam een grote hap lucht.
“Hey,” zei een warme mannenstem. Het was Harry die voor mijn neus stond, één van de jongens waar ik eind van de week mee op tour zou gaan.
“Ik dacht, ik ga even langs om een gezicht bij de stem te krijgen,” legde hij loom uit. Hij leunde tegen de deurpost, alsof hij verwachtte dat ik hem niet snel binnen uit zou nodigen.
Ik glimlachte wat, was eventjes uit het veld geslagen door zijn sexy krullen en verwarmende glimlach. Ik was me extreem bewust van mijn bezweten rode hoofd en mijn vieze lichaam. De afgeknipte korte broek was compleet uitgelubberd, het te kleine hemdje zat scheef en vol vlekken. Ik had nog net geen theedoek over mijn schouder geslagen.
“Uh, hoi.”
“Je ziet er goed uit,” merkte hij op. Iets in zijn stem was net niet sarcastisch.
“Ja toch,” ging ik daar dus op verder, mijn stem in een klank getrokken waar het sarcasme vanaf droop. “Ik wilde mijn outfit voor het muziekgala even aan, even kijken hoe goed het mij stond.”
Harry grinnikte hartelijk, hij haalde een hand door zijn haar en keek mij aan.
“Kom binnen,” vervolgde ik.
Eenmaal binnen zat hij op mijn houten kruk en wilde ik naast hem plaatsnemen. Hij was lang stil geweest en keek mij doordringend aan – alsof ik iets vergat.
“Oh kut,” vloekte ik. Daarna poeslief: “Wil je wat drinken?”
Uitgerust werd ik wakker. Toch liet ik mijn ogen gesloten en genoot ik van de zon die door de ruiten mij de dag inleidde. Ik bewoog mijn benen, strekte ze en boog ze even. Ik draaide mij op mijn buik en glimlachte bij het zachte gevoel van de koele kussens tegen mijn gezicht aan. Mijn ledematen hadden zich ontdaan van de spierpijn en toen ik eindelijk de slaap had overwonnen, opende ik mijn ogen.
Bruine krullen en brede schouders vulden haast mijn hele blikveld. Het naakte lichaam van de man naast mij liet mij bewust worden van mijn blote borsten en ietwat gegeneerd schoof ik wat verder onder de dekens.
Mijn hoofd startte op en mijn gedachten gingen de nacht door. Alsof een film werd teruggespoeld en opnieuw werd afgespeeld. De opkomende paniek bracht een stekende pijn in mijn slapen met zich mee. Het liet me weten dat ik niet eens zoveel alcohol had genuttigd en ik was opgelucht dat ik ook niet de vervelende smaak in mijn mond had, die ik als een gegeven kon accepteren na genoeg drankjes.
Zonder met alcohol gevulde aderen was ik toch hier in bed beland en mijn hersenen kraakten verder. Niet zo zeer dat ik alles kwijt was van de afgelopen avond, maar meer dat ik nog de laatste restjes slaap van mij af moest schudden en mijn best moest doen om alles op een rijtje te krijgen tussen alle nieuwe indrukken door.
Voordat ik de hele avond weer paraat had, draaide de man zich om. Een aantal onverstaanbare woorden mompelend en smakkend met zijn lippen, keerde hij zijn gezicht naar mij toe.
Zijn rechte neus, de kleine verspreide moedervlekjes en de lijn van zijn kaak combineerden zich snel tot het bekende beeld. Voordat ik in een hogere staat van nervositeit kon schieten, of kon bedenken mijn spullen te pakken om daarna voorzichtig weg te sluipen, opende de man zijn ogen.
Eerst fladderden zijn oogleden op en neer, zijn donkere wimpers vervulden mij met een zacht gevoel. Daarna kon hij zijn blauwe kijkers onthullen. Hij zag mij en met het weer sluiten van zijn ogen brak er een glimlach door op zijn gezicht.
Puellae - Ashley
Ik ben 18, net zo'n vrolijke en gezellige meid als Victoria en kan net zo vals zingen. Ik ben al jaren aan het schrijven en ik durf wel te zeggen dat ik veel beter ben geworden ( het niveau van verhaaltjes van een 13-jarige is ook wel heel makkelijk voorbij te gaan). Volgend jaar ga ik Nederlands studeren en daar ben ik echt super blij mee. Ik heb er nu al zin in! Ik ben super blij met mijn lieve vriendinnen en ik heb heel veel voor ze over. Ik heb ook zo mijn grote dromen dus hoop op een groot gezin met gillende kinderen - maar ook op een mega huis, een mooie auto en drie honden (en een man is ook wel fijn).
[ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 22:18 ]