Nythe schreef:
Ik vond haar oude stijl wel leuk en moet even wennen aan dit. (...)
Ja, dat is begrijpelijk. ik vind het ook wennen, aangezien we heel iets anders van haar gewend zijn.
Maar ik vind het een dappere keuze, aangezien ze sinds jaren weer zichzelf is en hier ook naar handeld.
Bij haar vorige platenmaatschappij had ze vrij weinig te zeggen en ik vind het super dat ze nu zoiets heeft van: "we gaan het eens zo doen, wat dit is iets wat
ik graag wil."
Douleur schreef:
Hmm, ik weet het niet. Dit is natuurlijk nu helemaal in, maar vond haar oude stijl ook leuk. Maar echt die aan het begin.
Ik ben het met je eens, de muziek waarmee ze beroemd is geworden blijft het mooiste. Maar zoals je zelf al aangeeft: tijden veranderen en daarmee ook de muziekindustrie. Je moet niet vergeten dat Britney al bijna 20 jaar(!!!) deel is van de muziekindustrie en ik denk dat mede dankzij haar imput de muziek zoveel wentelingen heeft kunnen maken, doordat zij toen der tijd diverse deuren heeft opengezet voor andere artiesten. En sowieso petje af dat ze na 17 jaar nog steeds op nummer 1 beland, want dat kan niet iedereen zeggen.
[ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 13:51 ]
I'll lick the poison from right off your kiss