• Ik ben dus verliefd op een jongen maar hij ziet mij niet staan. Mijn vriendinnen weten het maar zij helpen mij daar niet echt veel bij. Ze hebben allebei een lief en als ze daarmee probleemen hebben komen ze altijd naar mij. Ik help hun natuurlijk maar zij mij niet. Ik voel echt iets voor die jongen. Hebben jullie misschien tips.
    x


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Nou als die jongen mij niet zou zien staan, zou ik het meteen vergeten, maar je kan natuurlijk nog altijd naar z'n netlog/Hyves gaan om eens contact te zoeken, of via msn of sms. En dan kun je nog eens afspreken, en dan zie je wel wat er gebeurt ^^

    Het is nogal vaag, maar ik weet niet wat je anders zou kunnen doen xD

    gewoon vergete en een andere jonge zoeke die er wél voor je is :3
    geen tijd verspillen aan dingen die toch nooit zullen komen; ik was ook verliefd op Laura; mijn bestie; maar zij niet op mij, maar nu zijn we nog steeds besties en heb ik mijn vriendinnetje Ana <3


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Meis, verspil er dan geen tijd aan. Dan gaan we samen een nieuw lief zoeken :Y) Want ik had een jongen op school hij compliteerde me altijd en van me leuk knuffelde me hij zei dat ie van me hield maar achter me rug om neukt ie een ander >,<
    Dus tsjaa ben ik gister achter gekomen. Als ie je niet ziet staan verdient hij je niet er loopt een betere rond. Ik weet dat je hier waarschijnlijk niets aan hebt maar toch meld ik het!<3 En maak je vriendinnen dit ook goed duidelijk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.