• De laatste tijd is mijn leven echt geweldig. Niet dus. Mijn vader en broer zitten alleen maar de hele tijd op me te zeuren, niks wat ik doe is goed. Gisteren werd mijn vader weer boos op me omdat er een haar op de deur mat lag en aangezien ik de enigste ben met lange haren thuis krijg ik daarvoor op mijn kop. Ja, ik heb haren aan mijn hoofd, daar valt wel eens eentje uit ja, sorry?! Daarnaast komen we letterlijk NERGENS meer aangezien mam gewoon de laatste vier weken niks meer kan, veel meer dan tv kijken zit er dus niet in. Hoerá. Dan heb ik eens een keer plannen om weg te gaan en dan worden ze gecanceld, fucking geld naar de kloten en fucking twintig uur naar de kloten en ik ik zit weer heerlijk vast aan huis. Daarna werd mijn eerst volgende activiteit ook al weer gecanceld en de dingen die mij ook leuk lijken worden natuurlijk weer lekker ver weg van mij gepland, hoera wat word deze zomer toch leuk jongens ik heb er echt zin in want weet je hoe leuk het wel niet is om drie keer per week in het ziekenhuis te zijn? Wie wilt dat nou niet!(: Alsof er ook maar iemand een fuck om mij geef zoals ik om andere, nee hoooor tuurlijk niet. Ik ben toch alleen maar goed als mensen iets nodig hebben, weet ik toch al lang. Maakt allemaal niet uit hoor.


    You were born original, don't die as a copy.

    N'aaw Jolijn! Wat vervelend. :c Als er iets is of je wilt praten dan ben ik er voor je.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 17:00 ]


    One Who Travels A Higher Path.