• Klik op de afbeelding voor de link naar de website

    Mensen die meedoen:
    Q naam // Nano usernaam // Project // Doel

    Josiah
    Metamorphoses
    Mignon
    Standal
    Kendoka
    Gibigianna
    GredWeasley
    Cynic
    Frisk
    Square
    Florian
    Tubbietoost
    Poshlost
    Corday
    Wasikowska
    Burittho
    Aderyn
    ALDL
    CARAS
    Dazai
    Tormund
    Antigone
    Thymbraeus
    Cesaro
    Founder
    x-Melis-x
    Troje
    Soulmate
    Settho
    Delahaye
    Lost_Girl
    Asmodom
    Constante
    IoTheGreat
    Squares
    LovePan
    irmiej
    MR151212
    Peblesse
    Fillion
    Sushita
    Gilderoy
    Kitkatsmeow
    Femmeijboom
    MayLynn
    Elladan
    Nemhain
    Enjoltaire
    xSunshineee
    Founder731
    Falling
    De Kunde
    Noneem
    Gods of Egypt
    Russisch Terracotta
    Penumbra
    Snowflake
    Unfortgettable - Like Father, Like Son
    MC&U
    Naamloos OP verhaal over Lepels en Draken
    Drie koningen
    Weddingplanner: Verliefd, 2de versie
    Een tot noch toe titelloze fanfic
    Gekruiste Zwaarden/Na de Horizon
    [Werktitel][2]
    naamloos
    Fearful Silence
    Bleh
    Project Ninja
    Razernij
    Luotisade 2
    River Water
    Brothers and Sisters
    Moonshine
    Vuurvliegjes
    10K
    10K
    15K
    10K
    10K
    20K
    60K
    20K
    ?
    40K
    40K
    25K
    15K
    40K
    10K
    20K
    30K
    5K
    +50K
    60K
    20K
    10K
    10K
    10K
    10K




    Wat is Camp NaNoWriMo?

    Camp NaNoWriMo wordt twee maanden in het jaar gehouden; in april en in juli. In deze maanden (of één van de twee) stel je voor jezelf een doel van ergens tussen de 10.000 en de 999.999 woorden. Dit is het woordenaantal dat je binnen deze maand aan één verhaal gaat schrijven; als het ware dus een soort wedstrijd met jezelf. Via de website kan je, als extra motivatie, ook in een 'cabin' geplaatst worden met mensen van ongeveer jouw leeftijd, jouw genre verhaal en wordgoal, maar die motivatie is natuurlijk ook heel goed te vinden bij mede-Quizletters *O*

    Doe je mee? Geef dan even je username op de website door, de (eventueel tijdelijke) titel van je verhaal en je wordgoal.



    Iemand zin in een Q Cabin?


    1e aangemaakt door Metamorphoses
    2e aangemaakt door Rhyme



    Namens Inge hier de traditionele Pinguin:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 21:08 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    1551 woorden, waarmee ik nu op 20,7k totaal zit, yay. Op deze manier moet 25k op dag tien wel haalbaar zijn. (bloos)

    @Romi: Whoa, dat is inderdaad BAM, haha. Erg mooi. :Y)
    @Femke: Ah, ik ken die frustratie. Dit keer gaat het heel vlotjes, maar ik heb ook vaak genoeg iets geprobeerd te schrijven en het gevoel gehad dat ik door drijfzand moest waden. Ik hoop dat het straks weer wat soepeler gaat! ^^

    Edit: OH JA laatste zinnen: “Dit ziet er helemaal niet slecht uit. Als diefstal ooit niet meer voldoende binnenhaalt, zou ik echt eens een carrièrewissel moeten overwegen.”

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 17:01 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Oké, struggles; ik ben nu officieel eindelijk op het punt waarop ik niks, maar dan ook niks meer hoef te doen voor school (inhoudelijke dingen, dan, want ik moet nog wel mijn rapport ophalen en zo). Het enige dat ik over de zomervakantie meeneem en waar ik nog wel aan moet werken is het praktisch deel voor mijn eindwerkstuk, oftewel het verhaal dat ik nu aan het schrijven ben. In de afgelopen week heb ik er behoorlijk wat aan geschreven, maar juist nu ik weet dat dit het enige is dat echt nog moet, doe ik het niet meer. :W Is er iemand die me een beetje een motivational speech wilt geven? Want ik zit wel een beetje in een sleur op dit moment.


    Ik vroeg me al af waar jij was gebleven bij de wordwar gisteravond, eigenlijk. Dat was dus niet gelukt? :c

    Anyway, HUP JIP. Stel je even voor dat ik met zachte dwang een toetsenbord onder je neus kom duwen. Je krijgt een virtuele M&M voor iedere honderd woorden die je typt en als je hand naar de muis of mousepad beweegt om Word (of wat je ook gebruikt om te schrijven) weg te klikken, gooi ik er eentje naar je hoofd. Nou zullen virtuele M&M's niet zo'n hele grote impact hebben, vermoedelijk, maar wEES BANG. Of, like, niet, want dat klinkt niet prettig en ik ben behoorlijk shit in dreigementen. Doe het voor Hendrik en Harry en Chantal en al die andere mensen, Jip. Ze rekenen op jou om hun verhaal te vertellen. Zoals Spiderman ooit zei, with great plot comes great responsibility, en zo.

    En als het allemaal niet werkt en je toch afgeleid blijft, is er altijd nog Writer's Block. Ik maak daar al deze hele NaNo gebruik van, want zonder ben ik tegenwoordig echt waardeloos als schrijver. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik vroeg me al af waar jij was gebleven bij de wordwar gisteravond, eigenlijk. Dat was dus niet gelukt? :c

    Anyway, HUP JIP. Stel je even voor dat ik met zachte dwang een toetsenbord onder je neus kom duwen. Je krijgt een virtuele M&M voor iedere honderd woorden die je typt en als je hand naar de muis of mousepad beweegt om Word (of wat je ook gebruikt om te schrijven) weg te klikken, gooi ik er eentje naar je hoofd. Nou zullen virtuele M&M's niet zo'n hele grote impact hebben, vermoedelijk, maar wEES BANG. Of, like, niet, want dat klinkt niet prettig en ik ben behoorlijk shit in dreigementen. Doe het voor Hendrik en Harry en Chantal en al die andere mensen, Jip. Ze rekenen op jou om hun verhaal te vertellen. Zoals Spiderman ooit zei, with great plot comes great responsibility, en zo.

    En als het allemaal niet werkt en je toch afgeleid blijft, is er altijd nog Writer's Block. Ik maak daar al deze hele NaNo gebruik van, want zonder ben ik tegenwoordig echt waardeloos als schrijver. :'D

    Gisteravond heb ik eigenlijk alleen maar naar het document gestaard voor twee minuten voordat ik ging Whatsappen met allerlei mensen, onder het mom van 'ah, maar sociaal contact, dat is ook goed, dat heb ik nodig'. :') Ik geloof dat ik nu gewoon een beetje vastloop omdat ik niet meer helemaal weet waar ik mee bezig ben en ik dan het gevoel heb dat ik onzin aan het schrijven ben, maar aan de andere kant is onzin nog altijd beter dan niks. Als ik ooit bij dat einde wil komen, moet ik maar even doorbullshitten, of zo, en de motivatie uit mijn tenen halen. Ugh. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Gisteravond heb ik eigenlijk alleen maar naar het document gestaard voor twee minuten voordat ik ging Whatsappen met allerlei mensen, onder het mom van 'ah, maar sociaal contact, dat is ook goed, dat heb ik nodig'. :') Ik geloof dat ik nu gewoon een beetje vastloop omdat ik niet meer helemaal weet waar ik mee bezig ben en ik dan het gevoel heb dat ik onzin aan het schrijven ben, maar aan de andere kant is onzin nog altijd beter dan niks. Als ik ooit bij dat einde wil komen, moet ik maar even doorbullshitten, of zo, en de motivatie uit mijn tenen halen. Ugh. :W


    Ik zit nu ook enigszins op zo'n punt. Ik weet wat er moet gebeuren, ongeveer (DRAKENRACES, want vechten tegen draken is zooo tien jaar geleden, tss) en ik weet wat voor plot hier ergens in gepropt moet worden, maar vervolgens moet ik nog wel echte, tastbare scènes ervan maken. Ze kunnen niet telkens op een ongedefinieerde plek rondhangen en gesprekken voeren, helaas.
    Overigens loop ik ook tegen steeds meer plotholes op, wat zowel geweldig als frustrerend is. Op een bepaald punt kwam ik erachter dat het kasteel om een of andere reden aan zee had moeten liggen, maar ik kan me nu echt niet meer herinneren waarom, of dat dat die reden gewoon een soort hallucinatie van mij was. Er is ook nergens ruimte voor een drakenracearena, bijvoorbeeld, want het kasteel is een gigantisch gebouw met een slotgracht dat ergens midden in een graanveld staat (of aan zee, dus, misschien. een graanveld aan zee). :') ... omg, graancirkels. Ik ga hier ergens een graancirkel in proppen.

    ANYWAY. Ik zou toch Writer's Block aanraden, dan, want dan kun je in ieder geval niet meer vluchten naar Whatsapp als die motivatie uit je tenen halen even te lastig lijkt. Of je kunt juist een dag niet schrijven en in plaats daarvan bezig gaan met het uitwerken van hoe je dit precies wilt doen, want dan schrijft het daarna misschien weer wat soepeler. Dan moet je er alleen wel voor zorgen dat je op die dag niet afgeleid raakt door Wikipediapagina's over Darwin Awards of dergelijke onzin, wat mij regelmatig overkomt. :'D

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 17:26 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heeft iemand zin in een WW om 19:30?


    all because i liked a girl

    ZivaDiNozzo schreef:
    Heeft iemand zin in een WW om 19:30?


    Ik wil wel! Ik hoop dat ik niet gestoord word dan


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Ik wil wel! Ik hoop dat ik niet gestoord word dan


    Tot 20:30 (idd als ik niet gestoord word :')


    all because i liked a girl

    Veel succes!


    all because i liked a girl

    Ik doe ook mee! Succes!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga dus niet halen om mee te doen. Mijn ouders zeuren te veel aan mijn hoofd. Succes voor iedereen die wel mee doet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik spring nu in.


    Happy Birthday my Potter!

    864 woorden erbij :3
    Laatste zin voor nu even:

    “Het gaat niet om Ziva deze keer. Ik ben hier om te praten over de explosie van deze ochtend, in een schuur in Maryland.”
    “Dat was mijn schuur, ik had die arme Sarah aangeraden om er te schuilen als ze een schuilplaats nodig had.”


    all because i liked a girl

    Ik heb er 1453 woorden bij.

    Laatste zin (Snowflake spoilers)

    Misschien komt het ook omdat maar weinigen echt weten hoe ze moeten moorden. De twee mensen die mij hebben aangevallen bakten er ook bar weinig van.


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Ik heb er 1453 woorden bij.

    Laatste zin (Snowflake spoilers)
    Misschien komt het ook omdat maar weinigen echt weten hoe ze moeten moorden. De twee mensen die mij hebben aangevallen bakten er ook bar weinig van.

    Eigenlijk moet je meedoen aan de Quizlet Games ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    646 woorden! Dat is het dubbele van vanmiddag! (En ik had met mezelf afgesproken dat bij 1000 woorden ik het eindelijk bekend ging maken, dus dat ga ik nu doen :Y) Dit is zo spannenddd)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!